Gama completa papusi si accesorii BARBIE

Barbie: Povestea unui brand care a inspirat generații de fete

Barbie, un brand care a luat naștere în 1959, a fost fondat de Ruth Handler, o mamă și antreprenoare vizionară. Inspirată de fiica sa care își proiecta visele și aspirațiile pe păpuși de hârtie, Ruth a identificat un gol în piață de jucării. Într-o lume unde erau disponibile doar păpuși bebeluș pentru ca fetele să se imagineze în rol de îngrijitoare sau de mame, Ruth a inventat categoria de păpuși de modă. A creat o păpușă tridimensională pe care fetele o puteau folosi pentru a-și imagina viitorul.

papusi barbie

Papușa Barbie: Simbolul libertății de a visa și de a alege

Filosofia din spatele brandului Barbie a fost că, prin intermediul păpușii, o fetiță poate fi orice își dorește și că are de ales, ea are în viață mai multe opțiuni de care trebuie să știe. De-a lungul celor 60 de ani de existență a brandului, Barbie a sustinut fetele să se imagineze în roluri aspiraționale, de la prințesă pana la președinte. 

Cine este Păpușa Barbie

Numele complet al lui Barbie este Barbara Millicent Roberts. Papusa Barbie a fost numită astfel după fiica lui Ruth Handler (creatoarea papusii Barbie), Barbara, iar Ken după fiul ei, Kenneth. Ziua de naștere oficială a lui Barbie este 9 martie 1959, ziua în care a fost prezentată industriei jucăriilor în cadrul Târgului de Jucării din New York. Culoarea iconica a păpușii Barbie este Barbie Pink (PMS 219). Peste 100 de păpuși sunt vândute în fiecare minut si este vândută în cel putin 150 de țări din întreaga lume. Barbie a fost o muză pentru foarte mulți artiști de-a lungul ultimelor șase decenii, inclusiv Andy Warhol și Peter Max. Iar Twiggy a fost prima celebritate care a avut o păpușă în asemănarea ei. Iar prima colaborare cu un designer de elita a fost cu Oscar de la Renta în 1985.

Asadar, Barbie nu este doar o păpușă, ea este un simbol al libertății de a visa și de a alege, un instrument care promovează valorile și aspirațiile.

Vezi Politica confidentialitate date personale