Crema de curatare pentru tenul gras Hyseac, 150 ml, Uriage

0 (din 0 evaluări)

Brand: URIAGE

Cod produs: 3661434002663

Tip: Produs dermato-cosmetic

Vandut de: Bebetei Investments Group SRL

Nu s-au inregistrat inca opinii
Produsul poate fi evaluat doar in urma unei achizitii online.
Disponibilitate și preț în locațiile Bebe Tei

La noi, prețul afișat este valabil atât pentru comenzile online cât și pentru toate locațiile noastre.

Dacă intervin abateri de la această regulă, sunt erori pentru care ne cerem scuze și vă rugăm să ni le semnalați.

Crema de curatare pentru tenul gras Hyseac, 150 ml, Uriage [3661434002663]

Cremă de curățare pentru piele grasă, iritată, deshidratată, cu tendința acneică are bază de spălare onctuoasă și spumantă, îmbogățită cu Apă Termală Uriage, ce purifică și limitează excesul de sebum, dar și piroctonolamina, cu rol anti-bacterian, redând confortul pielii cu tendința de îngrășare. Calmează și hidratează, grație complexului brevetat Cerasterol-2F, ce reface și consolidează bariera cutanată.

Compoziție:
Apa Termală Uriage 10%, Glycocolle, complex brevetat Cerasterol-2F, agenți de curățare delicați. 
Nu conține: săpun, parabeni, parfum. pH fiziologic.  Necesită clătire. Textura cremoasă.

Indicații:
Piele cu tendința acneică, iritată de tratamentele anti-acneice. Adolescenți și adulți.

Utilizare:
Se aplică pe pielea umedă, se masează până se obține spumă, apoi se clătește cu apă.

Prezentare:

150 ml

Bebe Tei intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.
Ultima actualizare a informatiilor de prezentare pentru Crema de curatare pentru tenul gras Hyseac, 150 ml, Uriage a fost efectuata la data de 06-03-2024.

Produse similare

Alte produse ale producatorului URIAGE

Vezi Politica confidentialitate date personale