Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies.Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Pasul 1. Cont client

Pentru a putea plasa o comandă, este necesar să vă creați un cont de client.

Inițial vă invităm să citiți informațiile cu privire la politica de confidențialitate, apoi:

  • Vă rugăm să dați click pe butonul Contul meu, urmat de butonul Inregistrează si să completați campurile obligatorii.
  • Dacă aveți deja cont, introduceți adresa de e-mail și parola folosind butonul Contul meu, din partea dreaptă-sus, a site-ului.
Contul vă ajută să aveți acces permanent la statusul și istoricul comenzilor dumneavoastră.

Pasul 2. Alegerea/Adaugarea produselor

  • Atunci cand produsul este în stoc (simbolul coșului de cumparaturi fiind verde), produsul poate fi adăugat in lista de cumpărături, fiind vizibil în partea dreaptă-jos a site-ului.

În funcție de cantitatea disponibilă afișată în pagina produsului, puteți elimina/adăuga produsele, folosind butoanele - și +.

Pentru căutarea produselor aveți la dispoziție în partea stângă, lista de filtre, însă va rugăm verificați produsele înainte de a le adăuga în coșul de cumpărături deoarece încă lucrăm la optimizarea acestora, este un proces ce probabil va mai dura o perioadă simulțumim pentru înțelegere.

În momentul în care produsele dorite au fost adăugate în coșul de cumpărături, rugăm apăsați pe butonul albastru Cumpara, apoi din pagina coșului, după revizuirea produselor, apăsați Finalizeaza comanda.

Atenție! Nu toate produsele pot fi livrate în pachetomat sau la Oficiile Poștei Române, astfel, în pagina produsului aveți menționate Optiunile de livrare acceptate pentru fiecare produs. De asemenea, pentru că suntem condiționați de volumetrie, se pot adauga în coș, maxim 20 de produse (la nr-ul total de produse se calculează inclusiv nr-ul de bucăți dintr-un anumit produs).

Pasul 3. Inregistrarea* comenzii

Inregistrarea comenzii se face completând 3 pași simpli → Metodă livrare → Metodă Plată → Revizuire finală.

  • Puteți opta în funcție de produsele alese pentru livrarea în pachetomat sau la domiciliu, apăsând pe sigla Poșta Panduri sau Livrări Online.

Pentru livrarea în pachetomat, sau la Oficiile Posta Română trebuie selectați metoda dorită, județul, orașul/sectorul și punctul/oficiul de ridicare, apoi apăsați pe butonul verde ALEGE PUNCT RIDICARE.

Pentru livrarea la domiciliu trebuie adăugați adresa în cazul în care nu se află deja în listă, sau o selectați din listă cu ajutorul butonului Alege, dacă ați mai plasat comenzi pe acest site.

→Click pe butonul Continuă.
  • Trebuie apăsați pe sigla Plationline.ro și alegeți sau adăugați o adresă de facturare. Factura este emisă automat de sistem și datele trebuie să fie corecte și complete.

Atenție! Dacă doriți factură pe persoană juridică, trebuie bifați Persoana juridica și completați -ul firmei iar datele se autocompleteaza ulterior. Factura este emisă automat de sistem și datele trebuie fie corecte și complete.

În cazul ridicărilor din Pachetomat sau de la Oficiile Poșta Română, notificările de ridicare se trimit către datele introduse la acest pas.

→Click pe butonul Continuă.
  • Vă rugăm vizualizați cu atenție produsele adăugate în coș, datele de livrare/facturare, termenul de procesare și livrare și mențiunile legate de disponibilitatea produselor, înainte de a finaliza plata.

Informații Suplimentare - În cazul în care trebuie oferiți indicații cu privire la culorile produselor va rugăm de le notați în acest chenar.

Voucher - Oferite în cadrul unor evenimente de tipul: cursuri puericultură, alăptare, târguri, etc. La această secțiune sunt prezentate și campaniile aplicate în coșul de cumpărături dacă ați optat pentru produsele participante și ați respectat condițiile prezentate pe site.

Informații importante - Va rugăm citiți cu atenție termenul de procesare și livrare, informațiile cu privire la stoc, la kilogramele suplimentare și bifați căsuța din chenarul roșu pentru a finaliza plata.

→Click pe butonul Plasează comanda pentru a fi direcționat pe pagina securizată de plată.

Pasul 4. Finalizarea plății

Finalizarea plății se face adăugând pe pagina securizată a procesatorului de plata Plationline.ro datele corecte ale cardului dumneavoastră.
→ Completați cu atenție datele cardului (pentru plata în rate  rugăm citiți cu atenție rândul următor), apoi apăsați butonul Autorizează pentru a autoriza tranzacția prin sistemul 3D Secure.

Atenție! Dacă folosiți sistemul de plată în rate, rugăm să vă asigurați că alegeți numărul de rate dorit! După introducerea numărului de card, site-ul atenționează acesta participă la programul de rate și apoi puteți alege plata integrală sau numărul de rate dorit!

Atenție! Pentru a evita erorile de tranzacționare va rugăm NU apăsați de două sau mai multe ori pe butonul Autorizează și sa NU folosiți butoanele Refresh și Back ale browser-ului în timpul procesării autorizării, chiar daca pagina nu s-a incarcat imediat.

→ Introduceți parola 3DSecure primită prin SMS sau stabilită cu banca emitentă a cardului și apăsați butonul Submit.
Felicitări, comanda a fost înregistrată și o puteți urmări la secțiunea Comenzi din contul dumneavoastră!
Notificările se trimit pe adresa de email, va rugăm verificați și folderul spam.

Atenție! În cazul în care plata nu a fost finalizată, iar comanda nu a intrat în stadiul Plata aprobata și este doar Înregistrată în sistem, aceasta nu va fi procesată.

*Comanda cu plata nefinalizată este înregistrată la secțiunea Comenzi din contul de client și poate fi achitată doar în primele 24 de ore, folosind butonul de reluare plată din istoricul comenzii, prezent la Informatii facturare sub următoarea formă "Comanda nu este achitata. Pentru a reincerca plata click Reincearca plata prin PlatiOnline". Dacă plata nu este finalizată, după 24 de ore de la înregistrare, la această secțiune, regăsiți următoarea informare "Comanda nu mai poate fi achitata deoarece de la data plasarii acesteia au trecut mai mult de 24 ore." și trebuie plasați o nouă comandă.