Cum comand

Pentru a putea plasa o comandă pe site-ul nostru, este necesar să ai un cont de client. Crearea unui cont îți facilitează procesul de comandă, îți oferă date despre statusul comenzii, te ajută să îți organizezi liste de cumpărături, să oferi review-uri pentru produsele comandate online, și să îți vizualizezi istoricul comenzilor.

Dacă ești nou pe site-ul nostru, primul pas în plasarea unei comenzi este să îți creezi un cont. Urmează instrucțiunile afișate pe ecran, în ordinea prezentată, pentru a finaliza rapid și ușor acest proces.

Dacă ai un cont creat, te poți autentifica cu adresa de e-mail și cu parola.

Pe rafturile noastre virtuale găsești produse din următoarele categorii: Îngrijire bebe și mamă, Hrană bebe, Dermato-cosmetice, Cosmetice premium, Îngrijire personală, Transport bebe, Jocuri și jucării, Camera bebelușului, Puericultură mică, Alimentație sănătoasă, Suplimente alimentare și produse naturiste, Viață intimă.

👉Descoperă produsele disponibile, folosește bara de căutare pentru a găsi produsul sau brand-ul dorit sau explorează categoriile de produse pentru a găsi ce ți se potrivește.

👉Restrânge rezultatele unei căutări cu ajutorul filtrelor pentru a ajunge mai rapid la produsele dorite.

👉Poți crea diverse liste cu produse favorite și le poți atribui un titlu pentru a-ți organiza mai eficient cumpărăturile.

Când îți alcătuiești coșul de cumpărături, trebuie să ții cont de câteva aspecte:

  • pentru livrarea în Pachetomat sau la Oficiile PostCollect, poți adăuga maxim 20 de produse în coș;
  • produsele voluminoase sau de tip pachet nu pot fi livrate prin aceste metode.

Îți prezentăm metodele de livrare* disponibile pentru categoriile de produse din oferta noastră:

      • Ridicare personală din Pachetomat
      • Livrare prin curier
      • Livrare la ușă în aceeași zi în București (metodă disponibilă într-un interval orar fix, afișat pe site)
      • Ridicare personală de la Oficiile PostCollect

*Bebe Tei își rezervă dreptul de a suspenda una sau mai multe metode de livrare în situații excepționale, precum perioade aglomerate, sărbători, campanii Black Friday sau alte evenimente similare.

Accesează „Coșul meu” pentru a verifica produsele alese, iar dacă ai selectat produse aflate în campanie, vei putea verifica și beneficiile aplicate.

Totodată poți ajusta cantitățile sau elimina produse din coș, iar dacă ai un cod promoțional (voucher), nu uita să-l adaugi în zona dedicată pentru a te bucura de reducerea ta!

Înainte de a trece la pasul următor, te rugăm să verifici cu atenție produsele adăugate, deoarece după plasarea comenzii nu vei mai putea face nicio modificare asupra acestora.

Apasă „Finalizează comanda” pentru a accesa formularul de comandă și completează informațiile solicitate, urmând instrucțiunile pas cu pas.

În Pasul 1, completează secțiunile „Metoda de livrare,” „Metoda de plată” și „Date facturare.”

Pentru a-ți face cumpărăturile și mai rapide, la secțiunea „Metoda de plată” poți salva datele cardului prin activarea Serviciului Token4Plăți, oferit de partenerul nostru Plati.Online. Opțiunea este disponibilă și în pagina de plată sau direct în contul de client, folosind butonul „Adaugă card” din secțiunea „Cardurile mele”.

În Pasul 2, „Revizuire finală,” verifică toate detaliile introduse anterior precum lista de produse, datele de livrare și facturare, costul produselor și al transportului, campaniile aplicate (dacă ai selectat produse din promoții), timpul de procesare și livrare, precum și termenii și condițiile generale ale site-ului. Odată ce comanda este plasată, nu mai sunt posibile modificări.

Pentru a continua cu Pasul 3, "Autorizarea plății", exprimă-ți acordul privind termenii și condițiile site-ului, apoi apasă pe butonul „Către plată”.

✔️Introdu datele cardului în pagina securizată de plată și autorizează tranzacția prin sistemul 3DSecure. Nu uita: pentru plata în rate trebuie să selectezi numărul de rate dorit după introducerea numărului de card.

⚠️Recomandări pentru evitarea erorilor de tranzacționare:

  • În timpul autorizării plății, nu apăsa de mai multe ori pe butonul „Autorizează” și evită utilizarea butoanelor „Refresh” și „Back” ale browser-ului, chiar dacă pagina se încarcă mai greu.
  • Așteaptă încărcarea completă și urmează instrucțiunile din pagina 3D Secure.
  • Dacă autorizezi plata din aplicația bancară, nu închide pagina comenzii pentru a asigura finalizarea tranzacției.
  • Dacă folosești telefonul și trebuie să accesezi aplicația bancară pentru autorizare, revino imediat la pagina comenzii pentru a finaliza plata.

⬇️Dacă plata a fost autorizată, comanda va avea statusul „Plata a fost autorizată,” vizibil oricând în secțiunea „Comenzile mele” din contul de client.

 

Îți recomandăm să verifici adresa de e-mail introdusă în formularul de comandă – toate notificările legate de comandă vor fi trimise acolo (inclusiv în folderul spam). Dacă nu primești notificarea sau nu ai acces la e-mail, poți verifica oricând statusul comenzii în contul de client.


⚠️Dacă nu ai reușit să finalizezi plata, comanda rămâne înregistrată în sistem și poți reîncerca să finalizezi direct din contul de client. Ai la dispoziție 24 de ore, ulterior comanda devine inactivă.

 

⚠️ Pentru comenzile plasate începând cu 15 noiembrie 2024 timpul de procesare și livrare este de până la 15 zile lucrătoare.

Pentru a defini intervalul de timp necesar pentru primirea produselor, folosim sintagma „Timp de procesare și livrare”, iar aceste informații sunt întotdeauna disponibile si actualizate în pagina „Transport și plată” și în termenii și condițiile site-ului.

Timpul poate varia în perioada sărbătorilor, sau a campaniilor (ex. Black Friday), însă vei fi informat atunci cand plasezi comanda iar confirmarea acordului tău pentru acest interval de timp va fi necesară înainte de finalizarea plății. Totodată, după plasarea comenzii, timpul pentru care ți-ai exprimat acordul va fi transmis și în e-mailul de confirmare.

⬇️Imaginea de mai jos prezintă secțiunea „Informații importante” din Pasul 2, „Revizuire finală,” al formularului de comandă.

Intervalul de zile afișat în această secțiune, va corespunde metodei de livrare selectate în Pasul 1.

 

Definiții:
Timpul de procesare = Pregătirea coletului (colectare, verificare și împachetare produse, emitere documente fiscale și de transport) pentru predarea către firma de curierat.
Timpul pentru livrarea comenzii = Intervalul de timp necesar firmei de curierat pentru livrarea coletului care a fost preluat din depozitul nostru.
Timpul de procesare și livrare = Timpul total de la pregătirea coletului până la livrarea finală la destinație (domiciliu sau punct de ridicare).


După procesarea comenzii, produsele vor fi preluate de curier și livrate conform metodei de livrare selectate.

📧 Vei primi o notificare prin e-mail atunci când comanda este expediată sau gata de ridicat din Pachetomat sau de la Oficiile PostCollect.

💜Dacă nu ai acces la e-mail, poți verifica statusul comenzii în contul tău de client.

Vezi Politica confidentialitate date personale