Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies.Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Pasul 1. Cont client

Pentru a putea plasa o precomandă pe site-ul Bebe Tei, inițial trebuie să vă creați un cont de client pentru a avea acces permanent la statusul și istoricul precomenzilor dumneavoastră.
Va invitam sa dati click pe , apoi pe butonul Inregistreaza si sa completati campurile necesare.
De asemenea, va rugam sa cititi informatiile cu privire la politica de confidentialitate.
Dacă aveți deja cont, introduceți adresa de e-mail și parola folosind butonul din partea dreaptă-sus, a site-ului.

Pasul 2. Alegerea produselor

Puteți caută produsele folosind bara de căutare din partea de sus a site-ului.
Dacă produsul este în stoc, va fi activat butonul de adăugare în coș , apăsând click produsul este trimis automat în coș, fiind vizibil în partea stângă-jos a site-ului.
În funcție de cantitatea disponibilă afișată în pagina produsului, puteți elimina/adauga produsele, folosind butoanele - și +.
→ pentru căutarea produselor aveți la dispoziție în partea stânga, lista de filtre, însă va rugăm verificați produsele înainte de a le adauga în coșul de cumpărături deoarece încă lucrăm la optimizarea acestora, este un proces ce probabil va mai dura o perioadă, va mulțumim pentru înțelegere.
În momentul în care produsele dorite au fost adăugate și revizuite în coșul de cumpărături, va rugăm apăsați pe butonul albastru → .

Atenție - nu toate produsele pot fi livrate în pachetomat, astfel, în pagina produsului aveți menționat tipul de livrare acceptat pentru produsul respectiv. Nu se pot face excepții.

Pasul 3. Inregistrarea* precomenzii

Inregistrarea precomenzii se face completând 3 pași simpli → Metodă livrare → Metodă Plată → Revizuire finală.

  •  → puteți opta în funcție de produsele alese pentru livrarea în pachetomat sau la domiciliu, apăsând pe sigla Poșta Panduri sau Livrări Online.

Pentru livrarea în pachetomat trebuie selectați județul, orașul/sectorul și punctul de ridicare, apoi apăsați pe butonul verde Alege Pachetomat.

Pentru livrarea la domiciliu trebuie adăugați adresa în cazul în care nu se află deja în listă, sau o selectați din listă cu ajutorul butonului Alege, dacă ați mai plasat comenzi pe acest site.

→Click pe butonul .
  •  → trebuie apăsați pe sigla Plationline.ro și alegeți sau adăugați o adresă de facturare. Factura este emisă automat de sistem și datele trebuie să fie corecte și complete.

Atenție! Dacă doriți factură pe persoană juridică, trebuie bifați Facturare Firma și completați datele firmei, factura este emisă automat de sistem și datele trebuie fie corecte și complete.

→Click pe butonul .
  •  → vă rugăm vizualizați cu atenție produsele adăugate în coș, datele de livrare/facturare, termenul de procesare și livrare și mențiunile legate de disponibilitatea produselor, înainte de a finaliza plata.

Informații Suplimentare - În cazul în care trebuie oferiți indicații cu privire la culorile produselor va rugăm de le notați în acest chenar.

Voucher - momentan poate fi oferit doar în cadrul anumitor evenimente (cursuri puericultură, alăptare, târguri, etc) și în cadrul anumitor concursuri organizate pe pagina de facebook.

Alte informații - Va rugăm citiți cu atenție termenul de procesare și livrare, informațiile cu privire la stoc și bifați căsuța din chenarul roșu pentru a finaliza plata.

→Click pe butonul  pentru a fi direcționat pe pagina securizată de plată.

Pasul 4. Finalizarea plății

Finalizarea plății se face adăugând pe pagina securizată a procesatorului de plata Plationline.ro datele corecte ale cardului dumneavoastră.
→ Completați cu atenție datele cardului, apoi apăsați butonul  pentru a autoriza tranzacția prin sistemul 3D Secure.

Atenție! Pentru a evita eventualele erori de tranzacționare va rugăm Nu apăsați de două sau mai multe ori pe butonul Autorizează și sa Nu folosiți butoanele Refresh și Back ale browser-ului în timpul procesării autorizării.

→ Introduceți parola 3DSecure primită prin SMS sau stabilită cu banca emitentă a cardului și apăsați butonul .
Felicitări, precomanda a fost înregistrată și o puteți urmări la secțiunea Comenzi din contul dumneavoastră!
Notificările se trimit pe adresa de email folosită la înregistrarea contului, va rugăm verificați și folderul spam.

mulțumim pentru interesul acordat!

*Precomanda cu plata nefinalizată este înregistrată la secțiunea Comenzi din contul de client și rămâne valabilă pentru achitare 24 de ore.