Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies.Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Pasul 1. Cont client

Pentru a putea plasa o precomandă, este necesar să vă creați un cont de client.

Inițial vă invităm să citiți informațiile cu privire la politica de confidențialitate, apoi:

  • Vă rugăm să dați click pe butonul Contul meu, urmat de butonul Inregistrează si să completați campurile obligatorii.
  • Dacă aveți deja cont, introduceți adresa de e-mail și parola folosind butonul Contul meu, din partea dreaptă-sus, a site-ului.
Contul vă ajută să aveți acces permanent la statusul și istoricul precomenzilor dumneavoastră.

Pasul 2. Alegerea produselor

  • Atunci cand produsul este în stoc (simbolul coșului de cumparaturi fiind verde), produsul poate fi adăugat in lista de cumpărături, fiind vizibil în partea dreaptă-jos a site-ului.

În funcție de cantitatea disponibilă afișată în pagina produsului, puteți elimina/adăuga produsele, folosind butoanele - și +.

Pentru căutarea produselor aveți la dispoziție în partea stângă, lista de filtre, însă va rugăm verificați produsele înainte de a le adăuga în coșul de cumpărături deoarece încă lucrăm la optimizarea acestora, este un proces ce probabil va mai dura o perioadă simulțumim pentru înțelegere.

În momentul în care produsele dorite au fost adăugate și revizuite în coșul de cumpărături, rugăm apăsați pe butonul albastru Cumpără.

Atenție! Există două metode de livrare (la domiciliu si in pachetomat), dar nu toate produsele pot fi livrate în pachetomat din cauza dimensiunilor, astfel, în pagina produsului aveți menționat tipul de livrare acceptat pentru produsul respectiv. Nu se pot face excepții.

Pasul 3. Inregistrarea* precomenzii

Inregistrarea precomenzii se face completând 3 pași simpli → Metodă livrare → Metodă Plată → Revizuire finală.

  • Puteți opta în funcție de produsele alese pentru livrarea în pachetomat sau la domiciliu, apăsând pe sigla Poșta Panduri sau Livrări Online.

Pentru livrarea în pachetomat trebuie selectați județul, orașul/sectorul și punctul de ridicare, apoi apăsați pe butonul verde Alege Pachetomat.

Pentru livrarea la domiciliu trebuie adăugați adresa în cazul în care nu se află deja în listă, sau o selectați din listă cu ajutorul butonului Alege, dacă ați mai plasat comenzi pe acest site.

→Click pe butonul Continuă.
  • Trebuie apăsați pe sigla Plationline.ro și alegeți sau adăugați o adresă de facturare. Factura este emisă automat de sistem și datele trebuie să fie corecte și complete.

Atenție! Dacă doriți factură pe persoană juridică, trebuie bifați Facturare Firma și completați datele firmei, factura este emisă automat de sistem și datele trebuie fie corecte și complete.

→Click pe butonul Continuă.
  • Vă rugăm vizualizați cu atenție produsele adăugate în coș, datele de livrare/facturare, termenul de procesare și livrare și mențiunile legate de disponibilitatea produselor, înainte de a finaliza plata.

Informații Suplimentare - În cazul în care trebuie oferiți indicații cu privire la culorile produselor va rugăm de le notați în acest chenar.

Voucher - momentan poate fi oferit doar în cadrul anumitor evenimente (cursuri puericultură, alăptare, târguri, etc) și în cadrul anumitor concursuri organizate pe pagina de facebook.

Alte informații - Va rugăm citiți cu atenție termenul de procesare și livrare, informațiile cu privire la stoc și bifați căsuța din chenarul roșu pentru a finaliza plata.

→Click pe butonul Plasează comanda pentru a fi direcționat pe pagina securizată de plată.

Pasul 4. Finalizarea plății

Finalizarea plății se face adăugând pe pagina securizată a procesatorului de plata Plaționline.ro datele corecte ale cardului dumneavoastră.
→ Completați cu atenție datele cardului, apoi apăsați butonul Autorizează pentru a autoriza tranzacția prin sistemul 3D Secure.

Atenție! Pentru a evita erorile de tranzacționare va rugăm NU apăsați de două sau mai multe ori pe butonul Autorizează și sa NU folosiți butoanele Refresh și Back ale browser-ului în timpul procesării autorizării, chiar daca pagina nu s-a incarcat imediat.

→ Introduceți parola 3DSecure primită prin SMS sau stabilită cu banca emitentă a cardului și apăsați butonul Submit.
Felicitări, precomanda a fost înregistrată și o puteți urmări la secțiunea Comenzi din contul dumneavoastră!
Notificările se trimit pe adresa de email folosită la înregistrarea contului, va rugăm verificați și folderul spam.

*Precomanda cu plata nefinalizată este înregistrată la secțiunea Comenzi din contul de client, rămâne valabilă 24 de ore si poate fi achitata folosind butonul de reluare plata din istoricul comenzii.