Cum comand

1. Înregistrare cont client

Bebetei.ro permite plasarea comenzilor doar dacă aveți un cont creat pe site, cu o adresă de email valabilă.

Înainte de înregistrarea contului vă invităm să citiți informațiile cu privire la politica de confidențialitate privind utilizarea datelor personale, apoi:

Pentru înregistrarea unui cont nou apăsați butonul Contul meu, adăugați adresa de email și urmați indicațiile oferite:

Vă rugăm să completați cu atenție datele solicitate.

Tastați adresa de email cu litere mici, fară spatii înainte sau după.

Parola trebuie să conțină minim 8 caractere, dintre care minim 1 literă mică, 1 literă mare, 1 cifră si 1 simbol (!@#$%^&*()_).

După ce ați recepționat mesajul de mai jos, vă rugăm să verificați adresa de email, inclusiv folderul spam.

Pentru activare trebuie să accesați una din cele două variante din email, butonul Activează sau link-ul de mai jos.

Confirmarea activării contului este reprezentată de mesajul: Felicitări, contul tău a fost activat. Te poți conecta folosind emailul și parola setate anterior.


1. Resetare parola

Dacă aveți un cont activ, introduceți adresa de e-mail și parola pentru a vă conecta, iar dacă ați uitat parola vă rugăm să folosiți butonul Ai uitat parola?

Apoi urmați instrucțiunile din emailul de resetare (verificați inbox și spam).

Emailul conține link-ul pe care trebuie să îl accesați pentru a intra în meniul de resetare.

În meniul de resetare parolă trebuie să adăugați parola nouă care să conțină minim 8 caractere.

Noua parolă a fost salvată și puteți relua procesul de conectare (adăugare adresă de email și parolă, pentru a intra în cont).

După înregistrarea contului puteți oricând opta pentru ștergerea acestuia, folosind opțiunea STERGE CONT din meniu.

Pagină produs / Adăugare în coș:

În pagina produsului (↑↓) sunt afișate: denumirea produsului, brandul, prețul produslui, disponibilitatea în stocul online, disponibilitatea în locații, opțiunile de livrare atribuite produsului, modele similare, culori disponibile, descrierea acestuia, participarea la campanii dacă este cazul, etc.

Adăugați produsul dorit în coș folosind butonul Adaugă în coș și măriți sau micșorați cantitatea direct din coșul de cumpărături, apoi apasati butonul Cumpara.

Produse voluminoase:

Produsele voluminoase sau cele de tip pachet nu pot fi livrate în pachetomat sau la Oficiile Poștei Române și în descrierea acestora la opțiunile de livrare regăsiți doar livrarea la ușa/domiciliu.

De asemenea, pentru că suntem condiționați de volumetrie, în cazul livrării în pachetomat sau la postă se pot adauga în coș maxim 20 de produse (la nr-ul total de produse se calculează inclusiv nr-ul de bucăți dintr-un anumit produs).

Vă recomandăm să stabiliți înainte tipul de livrare dorit, astfel încât să adăugați produsele potrivite în coșul de cumpărături.


Indisponibil online:

Produsul indisponibil online nu poate fi comandat online sau prin altă modalitate, însă puteți fi notificat atunci când revine pe site, prin butonul verde Click aici pentru notificare stoc.

În pagina produsului indisponibil online, regăsiți informații despre stocul din locațiile Bebe Tei.

1. ➡️ Click pe butonul Cumpara pentru a deschide pagina Cosul meu:

Pagina Cosul meu permite:

  • verificarea produselor adaugate (denumire, preț);
  • verificarea beneficiilor aplicate dacă este cazul;
  • modificări de cantitate;
  • introducerea unui cod de voucher;
  • printarea conținutului coșului.

2. ➡️ Click pe butonul Finalizeaza comanda pentru a deschide formularul de comandă.

În funcție de produsele adăugate în coș și de ora de plasare, aveți la dispoziție mai multe metode de livrare*.

*BebeTei.ro își rezervă dreptul de a închide una sau mai multe metode de livrare, după cum consideră, atunci când nu poate asigura buna desfășurare a acestora -  în cazuri excepționale, generate de perioade aglomerate, sărbători, campanii Black Friday, etc.


Adăugați datele de livrare și facturare urmând instrucțiunile afișate în formular.

3. ➡️ Click pe butonul CONTINUĂ pentru a trece la pagina REVIZUIRE FINALA

Pasul REVIZUIRE FINALA conține toate detaliile comenzii pe care urmează să o înregistrați: lista de produse, datele de livrare și facturare introduse, atenționarea cu privire la faptul că nu se pot face modificări ulterior plasării comenzii, costul produselor și al transportului, campaniile aplicate dacă ați optat pentru acestea, termenul de procesare și livrare, condițiile de procesare și livrare și secțiunea unde puteți introduce informații suplimentare.

4. ➡️ Click pe butonul CĂTRE PLATĂ după exprimarea acordului pentru timpul de procesare și livrare al comenzii, modul de notificare prin sms și pentru termenii și condițiile prezentate pe site.

➡️ Adăugați datele cardului în pagina securizată de plată și autorizați plata prin sistemul 3DSecure.

⚠️ Pentru plata în rate trebuie să alegeți numărul de rate dorit după introducerea numărului de card.

Pentru a evita erorile de tranzacționare vă rugăm să țineți cont de următoarele recomandări:

  • NU apăsați de două sau mai multe ori pe butonul Autorizează și NU folosiți butoanele Refresh și Back ale browser-ului în timpul autorizării, chiar daca pagina nu s-a incarcat imediat;
  • așteptați încărcarea paginii, apoi urmati instructiunile de pe pagina 3DSecure;
  • dacă autorizați tranzacția din aplicația bancară, va rugăm să NU închideți pagina de comandă pentru ca tranzacția să fie autorizată cu succes;
  • dacă folosiți un telefon și sunteți nevoit să intrați în aplicația bancară pentru a autoriza plata, trebuie să vă întoarceți imediat la pasul la care ați rămas pe siteul bebetei.ro, pentru ca plata să fie finalizată.

Dacă plata a fost autorizată, comanda are statusul Plata a fost autorizata și poate fi urmarita la secțiunea COMENZILE MELE.

Notificările cu privire la comanda plasată sunt trimise către adresa de email furnizată, va rugăm să verificați și folderul spam.

PLATA NEFINALIZATĂ

Dacă nu ați reușit să finalizați plata și comanda este doar înregistrată în sistem, puteți reîncerca plata* direct din contul de client.

Atunci când plata nu este finalizată în primele 24 de ore de la plasare, comanda devine inactivă, astfel că trebuie să adaugați din nou produsele în coș și să reluati pașii de plasare.

*Comenzile cu livrare în aceeasi zi, a căror plată nu a fost finalizată în intervalul orar în care metoda de livrare a fost disponibilă, vor fi anulate automat la oprirea metodei de livrare.

DISPOZIȚII FINALE

1. Comenzile (ridicare / livrare) înregistrate pe site-ul bebetei.ro nu pot fi cumulate sau modificate (adăugare / eliminare produs, modificare metodă de livrare, date de facturare, etc.), iar clientul este informat de acest aspect pe parcursul formularului de comandă, atât în coșul de cumpărături cât și în pagina de revizuire a comenzii, înainte de a efectua plata. Vă recomandăm să verificați cu atenție conținutul coșului și datele introduse, înainte de a înregistra comanda.


Data ultimei actualizări: 15-Mai-2023

Vezi Politica confidentialitate date personale