⚠️ Pentru comenzile plasate începând cu 15 noiembrie 2024 timpul de procesare și livrare este de până la 15 zile lucrătoare.
Pentru a defini intervalul de timp necesar pentru primirea produselor, folosim sintagma „Timp de procesare și livrare”, iar aceste informații sunt întotdeauna disponibile si actualizate în pagina „Transport și plată” și în termenii și condițiile site-ului.
Timpul poate varia în perioada sărbătorilor, sau a campaniilor (ex. Black Friday), însă vei fi informat atunci cand plasezi comanda iar confirmarea acordului tău pentru acest interval de timp va fi necesară înainte de finalizarea plății. Totodată, după plasarea comenzii, timpul pentru care ți-ai exprimat acordul va fi transmis și în e-mailul de confirmare.
⬇️Imaginea de mai jos prezintă secțiunea „Informații importante” din Pasul 2, „Revizuire finală,” al formularului de comandă.
Intervalul de zile afișat în această secțiune, va corespunde metodei de livrare selectate în Pasul 1.
Definiții:
Timpul de procesare = Pregătirea coletului (colectare, verificare și împachetare produse, emitere documente fiscale și de transport) pentru predarea către firma de curierat.
Timpul pentru livrarea comenzii = Intervalul de timp necesar firmei de curierat pentru livrarea coletului care a fost preluat din depozitul nostru.
Timpul de procesare și livrare = Timpul total de la pregătirea coletului până la livrarea finală la destinație (domiciliu sau punct de ridicare).
După procesarea comenzii, produsele vor fi preluate de curier și livrate conform metodei de livrare selectate.
📧 Vei primi o notificare prin e-mail atunci când comanda este expediată sau gata de ridicat din Pachetomat sau de la Oficiile PostCollect.
💜Dacă nu ai acces la e-mail, poți verifica statusul comenzii în contul tău de client.