Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies.Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Întrebări frecvente

  1. Cum precomand produse de pe site-ul dumneavoastră?
  2. Produsele pot fi livrate în altă țară?
  3. Cum precomand produse de pe site-ul dumneavoastră dacă am personalitate juridică?
  4. Pot plasa mai multe precomenzi care să fie livrate într-un singur colet?
  5. Cum plătesc produsele?
  6. Ce se întamplă cu suma achitata în cazul în care precomanda este procesată parțial?
  7. Cum anulez o precomandă?
  8. Cum primesc precomandă?
  9. Cum returnez o precomandă?
  10. Cum devin membru?
  11. De ce să devin membru bebetei.ro?
  12. Cum intru în contact cu un operator?
  13. Cum pot face o reclamație/sesizare?
  14. Cum trimit o cerere de colaborare?
  15. Informații cu privire la Promoțiile Bebetei.ro!
  16. Cum pot modifica o precomandă?
  17. Cum aleg culoarea produsului?

Cum precomand produse de pe site-ul dumneavoastră?

Pașii sunt disponibili la secțiunea Cum Comand.

Va recomandăm plasați precomanda folosind un browser actualizat de internet ca Mozilla Firefox sau Google Chrome. De asemenea, este necesar va creați un cont de client cu o adresa de email valabilă prin care putem discuta aspecte ce țin de precomanda dumneavoastră.

Modalitatea de plată acceptată este plata online, folosind un card Visa, Visa Electron, Maestro, MasterCard. Prețurile sunt exprimate în RON și conțin TVA.

Produsele pot fi livrate în altă țară?

Serviciul va fi disponibil în curând!

Cum precomand produse de pe site-ul dumneavoastră dacă am personalitate juridică?

Procedura de precomandă este identică cu cea pentru persoane fizice, dar la Adresa de facturare trebuie să treceți datele și adresa firmei pentru care va fi facut factura fiscală.

Pot plasa mai multe precomenzi care să fie livrate într-un singur colet?

Puteți plasa mai multe precomenzi, însă acestea vor fi cumulate în vederea returnării taxei de transport doar dacă ne transmiteți imediat după plasare, o cerere de cumulare prin e-mail la adresacomenzi@bebetei.ro.

! Atenție – precomenzile se pot cumula doar dacă ne trimiteți acest e-mail și dacă acestea nu au fost deja procesate/finalizate! (Puteți verifica statusul precomenzilor la secțiunea Comenzi, în contul de client).

! Atenție - precomenzile cu livrare în pachetomat nu pot fi cumulate. Dacă doriți suplimentati o precomanda cu livrare în pachetomat, livrarea va putea fi efectuată doar la domiciliu.

Cum plătesc produsele?

Metodă de plata disponibilă este plata online cu cardul, nu acceptăm plata ramburs.

Pentru plata prin card sunt acceptate cardurile Visa, MasterCard, dar și cardurile obișnuite de salarii. Optând pentru această variantă (plata prin card), veți fi redirecționat către o pagină securizată unde trebuie completați detaliile cardului dumneavoastră.

Pașii formularului de comandă ce includ și plata online cu cardul - sunt detaliați aici.

Procedura funcționează prin sistemul autorizare / încasare. În momentul în care ați făcut o precomanda pe site-ul nostru, contravaloarea acesteia a fost blocată în contul dumneavoastră. Conform reglementărilor Visa și Mastercard încasarea sumei aferente precomenzii se face în momentul în care expediem precomanda către dumneavoastră (moment în care produsele aferente precomenzii părăsesc depozitul și pentru care există o dovadă a predării acestora serviciului de curierat în vederea expedierii către client), astfel, banii vor fi transferați din contul dumneavoastră în contul magazinului.

În cazul în care expedierea produsului nu a fost făcută în timp util, suma va fi deblocată sau creditată în funcție de statusul tranzacției - la cererea clientului. Pentru mai multe detalii și informații privind sistemul securizat de plată online, vă rugăm să accesați pagina partenerului nostru PlatiOnline.ro.

*Precomanda cu plata nefinalizată este înregistrată la secțiunea Comenzi din contul de client și rămâne valabilă pentru achitare 24 de ore.

Ce se intamplă cu suma achitată în cazul în care precomanda este procesată parțial?

Conform reglementărilor Visa și Mastercard suma nu se poate încasa parțial. În cazul în care nu este adăugat un produs în precomanda dumneavoastră, după ridicarea/expedierea produselor și încasarea sumei integral, se inițiază o procedura de creditare a sumei aferente produsului neinclus în pachet, iar banii revin în contul de unde a fost efectuată plata în 1 - 30 zile în funcție de banca emitentă (de regulă 3 zile lucrătoare).

Cum anulez o precomandă?

Pentru anularea precomenzilor trebuie să ne contactaţi prin e-mail la comenzi@bebetei.ro.

Dacă precomanda nu a fost ridicată de curier – suma este blocată în contul dumneavoastră și se poate deblocala cererea clientului - în 2-3 zile în funcție de banca emitentă a cardului.

Dacă precomanda a fost ridicată de curier – se așteaptă încasarea tranzacției, apoi se inițiază procedura de creditare, urmând ca suma ajungă în contul dumneavoastră în 1-30 zile în funcție de banca emitentă a cardului (de regulă 3 zile lucrătoare).

Cum primesc precomanda?

Puteți opta pentru livrare în Pachetomat:

Termenul de procesare in acest caz fiind de 1 - 6 zile lucrătoare, la care se adaugă livrarea în București în 24 de ore lucrătoare, iar Național în 1-3 zile lucrătoare.

Coletul este livrat de curier în Pachetomatul ales, moment în care primiți un sms și un email de notificare cu un cod unic de ridicare. Codul trebuie tastat pe ecranul tactil al pachetomatului pentru a deschide celula în care se află precomanda dumneavoastră

Pachetomat București – Taxa de transport pt primele 5kg  7.14 lei TVA Inclus.

Pachetomat Național – Taxa de transport pt primele 5kg 14.50 lei TVA Inclus.

Sau, puteți opta pentru livrare la Domiciliu:

București – Taxa de transport pt primele 5kg – 14.90 lei TVA Inclus – Expediem prin platforma Livrarionline.ro (C Solution SRL) care folosește serviciile Bookurier, Urgent Cargus, DPD.

Termenul de procesare în acest caz fiind de 1 - 6 zile lucrătoare, la care se adaugă livrarea în 1-3 zile lucrătoare, de regulă următoarea zi lucrătoare după preluarea coletului din depozit.

Pentru fiecare kg suplimentar se achită 1.19 lei TVA inclus. Prețul va fi calculat după procesarea precomenzii urmând va trimitem un link de plată pe email.

Național - Taxa standard de transport pt primele 5 kg - 17.90 lei TVA Inclus - Expediem prin platforma Livrarionline.ro (C Solution SRL) care folosește serviciile Urgent Cargus, Bookurier, DPD.

Atenție - Taxa diferă pentru livrare în localitățile îndepărtate pt primele 5 kg - 25.04 lei TVA inclus (la taxa standard 17.90 lei TVA inlcus se adauga 7.14 lei TVA inclus → cost inclus în totalul sumei achitate la plasarea precomenzii).

Termenul de procesare în acest caz fiind de 1 - 6 zile lucrătoare, la care se adaugă livrarea în 1-3 zile lucrătoare după preluarea coletului din depozit.

Pentru fiecare kg suplimentar se achită 1.19 lei TVA inclus. Prețul va fi calculat după procesarea precomenzii urmând va trimitem un link de plată pe email.

ATENȚIE! Pentru localitățile din Delta Dunării (județul Tulcea) - Livrarea se poate efectua până la depozitul firmei de curierat localizat în orașul Tulcea - de unde clientul trebuie ridice coletul.

*Termenul de procesare include atât strângerea cât și ambalarea produselor.

! Puteţi specifica intervalul orar în care se poate realiza livrarea, la Informatii Suplimentare, în formularul de comanda, ținând cont de intervalul orar 9 - 17.

! Preţul transportului va fi afişat la pasul 3, în pagina de confirmare a precomenzii (fiind vizibil înainte de a finaliza plata), se adaugă la costul produselor și este inclus în suma achitată online.

Pentru informații suplimentare va rugăm accesați pagina Transport și Plata.

Cum returnez o precomandă?

Condiții de retur pentru clienții comenzi.bebetei.ro:

Returul INTEGRAL sau PARȚIAL se face în baza completării formularului de retur sau prin trimiterea unei solicitări prin e-mail la adresa comenzi@bebetei.ro – adresa de retur și condițiile va sunt trimise apoi de către un operator și răspuns la această solicitare.

Dreptul de returnare se aplică numai produselor comandate și plătite prin intermediul site-ului.


Returnarea produselor ce întrunesc condițiile de retur se poate face după ce ați constatat o defecțiune a produsului precomandat sau fără o motivație anume, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produselor, conform OUG 34/2014.

În cazul în care clientul returnează o precomanda INTEGRAL – Bebe Tei va returna contravaloarea produselor precomandate și a costului de transport pentru expedierea comenzii, costul de transport pentru returul produselor către Bebe Tei va fi suportat de clientul care a solicitat returul.

În cazul în care clientul dorește retur PARȚIAL al unei precomenzi, adică numai a unor produse din precomandă, nu a precomenzii integrale, Bebe Tei va returna numai contravaloarea produselor pe care clientul dorește le returneze, fără returneze taxa de transport pentu expediție. Și în cazul acesta taxa de transport pentru returnarea produselor este suportată de client.

Bebetei.ro va înapoia contravaloarea produselor returnate în cel mult 14 zile de la dată denunțării în scris a contractului. Returul sumei se efectuează prin aceeași metodă de plata folosită la plata produselor (în urmă receptionarii returului se inițiază procedura de creditare a sumei aferente acestuia în contul clientului).

Produsele ce urmează a fi returnate nu trebuie fie purtate, folosite, desigilate, uzate și trebuie fie prezentate în ambalajul original, însoțite de documentul fiscal de achiziție.

Pentru detalii suplimentare și cadrul legal, va rugăm accesați pagină Returnare și Garanție.

Atenție! Dacă doriți returnați produse cumpărate din Magazinele fizice Bebe Tei, trebuie discutați posibilitatea returului cu un reprezentant în punctul de lucru de unde au fost achiziționate produsele, având bonul fiscal ce confirmă achiziția! De asemenea, puteți suna la numerele afișate pe site în dreptul locației în cauză.

Cum devin membru?

Pentru a deveni membru pe site, tot ceea ce trebuie să faceți este să selectați opțiunea Cont Nou din meniul Cont. Completați câmpurile EMAIL și PAROLĂ cu datele alese de dumneavoastră. În scurt timp, veți primi un email pentru a valida adresa. Confirmarea opțiunii de a deveni membru cu adresa de email și parola personalizate este necesară pentru a asigura acuratețea datelor înregistrate, dar și pentru eventuale notificări cu privire la precomanda dumneavoastră.

Nu uitați: datele furnizate de dumneavoastră sunt confidențiale, ele fiind folosite numai în scopul efectuării precomenzilor și al comunicării informațiilor referitoare la acest site.

De ce să devin membru bebetei.ro?

Prin serviciile oferite de comenzi.bebetei.ro veți fi mereu la curent cu cele mai noi articole pentru copii şi mămici.

De asemnenea, veți fi informat de programele organizate de noi, programe dedicate părinţilor, veți beneficia de reducerile oferite de noi și de partenerii noștri.

Cum intru în contact cu un operator?

Dorim să păstrăm o legătură cât mai strânsă cu dumneavoastră. De aceea, un membru al echipei noastre poate fi contactat prin e-mail la → comenzi@bebetei.ro.

De asemenea, de Luni până Vineri între orele 8:00 şi 20:00, Sâmbătă între orele 8:00 şi 14:00, precum şi Duminică între orele 8:00 şi 12:00, puteţi să contactaţi (exceptând sărbătorile legale) departamentul de informații comenzi online la telefon +4021 539 07 37, accesând secțiunea de Contact Rapid, sau pe pagina de facebook @BEBETEI.

Cum pot face o reclamație/sesizare?

Va rugăm trimiteți un e-mail la adresa comenzi@bebetei.ro cu titlul “Reclamațiesau “Sesizare” – în care menționați produsul sau serviciul reclamat (produs, comandă, livrare, retur, plată, solicitări, anulare comandă, produs neconform, produs lipsa, produs primit în plus, personal, etc) problema întâmpinată, numărul precomenzii dumneavoastră acolo unde este cazul, dar și date de contact.

Conform procedurilor, primiți o confirmare (prin email, vă rugăm să verificați și folderul spam) de înregistrare a sesizării dumneavoastră, sub forma unui tichet cu un număr de înregistrare similar cu → BBT-00000, urmând noi revenim cu răspuns la acest tichet, în aproximativ 24 h (durata variază +/- în funcție de situația prezentată, investigațiile necesare, program, etc).

Cum trimit o cerere de colaborare?

Va rugăm trimiteți un e-mail în care detaliați oferta dumneavoastră la adresacomenzi@bebetei.ro cu titlul “Colaborare”, acesta trebuie conțină și date de contact.

Informații cu privire la Promoțiile Bebetei.ro!

Pentru campaniile '1+1' / 'produse cadou' (ce nu au mențiunea pachet în titlu și în poză) se adaugă produsul promoțional automat în coșul de cumpărături cu valoare zero.

Durata campaniilor este menționată în banner (în limita stocului disponibil), dar în cazul în care stocul produselor promo este epuizat, acestea sunt scoase de pe site. Va rugăm verificați coșul de cumpărături înainte de a finaliza precomanda. Dacă nu aveți promoția disponibilă în coș, înseamnă nu mai este valabilă.

Produsele aflate în campanii sunt doar cele afișate atunci când dați click pe bannerul promoției.

Promoțiile disponibile pe site nu sunt întotdeauna disponibile și în punctele de lucru, stocul de pe site fiind cel din depozitul online. Puteți verifica disponibilitatea în magazinele fizice sunând la numerele de telefon afișate în dreptul fiecărei locații.

Promoțiile cu reducere prețprețul se calculează în coșul de cumpărături doar pentru produsele din campanie (produsele afișate după ce clientul da click pe bannerul campaniei).

Atenție! Promoțiile sunt mereu marcate în coșul de cumpărături. În cazul în care aveți întrebări sau observați o anumită eroare, va rugăm ne contactați înainte de a finaliza comanda.

Cum pot modifica o precomandă?

Dacă precomanda dvs nu a fost finalizată și ați observat ați adăugat un produs greșit, va rugăm ne contactați cât mai rapid pt a fi eliminat, deoarece nu poate fi înlocuit (urmând va credităm suma aferentă acestuia în contul folosit la tranzacționare). Pentru a intra în legătură cu noi, accesați secțiunea de Contact Rapid, trimiteți email la comenzi@bebetei.ro, sau mesaj pe pagina de facebook @BEBETEI.

Termenul de procesare include atât strângerea cât și ambalarea produselor, iar dacă precomandă a fost finalizată și a plecat spre coletare, nu mai poate fi modificată!

Cum aleg culoarea produsului?

Pentru a primi culoarea dorită (în funcție de stocul disponibil) trebuie adăugați un mesaj în pasul 3 al formularului de precomandă, numit Revizuire Finală, secțiunea Informații Suplimentare.

De asemenea, în cazul în care culoarea este specificată în titlul produsului, înseamnă ulterior plasării precomenzii, produsul nu mai poate fi schimbat cu o altă culoare. Așadar, în acest caz, va rugăm alegeți cu atenție culorile dorite.