Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies.Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Întrebări frecvente

Data ultimei actualizări: 8-Mai-2020/17:00
  1. Cum comand produse de pe site-ul dumneavoastră?
  2. Produsele pot fi livrate în altă țară?
  3. Cum comand produse de pe site-ul dumneavoastră dacă am personalitate juridică?
  4. Pot plasa mai multe comenzi care să fie livrate într-un singur colet?
  5. Cum plătesc produsele?
  6. Ce se întamplă cu suma achitata în cazul în care comanda este procesată parțial?
  7. Cum anulez o comandă?
  8. Cum primesc comandă?
  9. Cum returnez o comandă?
  10. Cum devin membru?
  11. De ce să devin membru bebetei.ro?
  12. Cum intru în contact cu un operator?
  13. Cum pot face o reclamație/sesizare?
  14. Cum trimit o cerere de colaborare?
  15. Informații cu privire la Promoțiile Bebetei.ro!
  16. Cum pot modifica o comandă?
  17. Cum aleg culoarea produsului?
  18. Nu am finalizat plata, cum pot relua procesul de achitare?
  19. Suma a fost deblocată de către banca emitentă a cardului. Cum procedez?
  20. Cum pot modifica adresa de livrare?
  21. Cum pot semnala/soluționa o situație întâmpinată cu firma de curierat?

Cum comand produse de pe site-ul dumneavoastră?

Pentru a plasa comanda este necesar vă creați un cont de client cu o adresă de email valabilă prin care putem discuta aspecte ce țin de comanda dumneavoastră. Vă recomandăm plasați comanda folosind un browser actualizat de internet ca Mozilla Firefox sau Google Chrome. 

Pașii sunt disponibili la secțiunea Cum Comand.

Singura modalitate de plată acceptată este plata online, folosind un card Visa, Visa Electron, Maestro, MasterCard sau plata online în rate folosind un card Star BT, BRD Finance sau Alpha Bank. Prețurile sunt exprimate în RON și conțin TVA.

Coșul de cumpărături este limitat la 40 de produse (se pot adăuga în coş maxim 6 bucăți/produs, iar la nr-ul total de produse se calculează inclusiv nr-ul de bucăți dintr-un anumit produs). În momentul în care pentru un anumit produs este atinsă limita maximă, se va afișa pe ecran un mesaj de notificare în acest sens "A apărut o eroare - cantitatea cerută depășește limita de maxim 6 bucăți pe comandă".

Produsele pot fi livrate în altă țară?

Serviciul nu este disponibil momentan!

Cum comand produse de pe site-ul dumneavoastră dacă am personalitate juridică?

La pasul doi al formularului de comandă, numit METODA PLATA, trebuie să completați datele firmei pentru care va fi eliberată factura fiscală.

Atenție, datele de facturare nu pot fi modificate ulterior plasării comenzii, pentru comanda inregistrată cu datele de facturare completate pentru persoană fizică nu se poate genera factură pentru persoană juridică ulterior, valabil și pentru modificarea din persoană juridică în persoană fizică.

Pot plasa mai multe comenzi care să fie livrate într-un singur colet?

Datorită numărului mare de comenzi pe care îl înregistram în aceasta perioada și pentru a permite cât mai multor persoane aibă acces la serviciile noastre, comenzile înregistrate nu se pot cumula pentru a fi trimise într-un singur transport, iar coșul de cumpărături este limitat la 40 de produse (se pot adăuga în coş maxim 6 bucăți/produs, iar la nr-ul total de produse se calculează inclusiv nr-ul de bucăți dintr-un anumit produs). În momentul în care pentru un anumit produs este atinsă limita maximă, se va afișa pe ecran un mesaj de notificare în acest sens "A apărut o eroare - cantitatea cerută depășește limita de maxim 6 bucăți pe comandă".

Cum plătesc produsele?

Singura metodă de plată disponibilă este plata online cu cardul, nu acceptăm plata ramburs.

Sunt acceptate cardurile Visa, Visa Electron, Maestro, MasterCard și cardurile de rate Star BT, BRD Finance și Alpha Bank. Optând pentru această variantă (plata prin card), veți fi redirecționat către o pagină securizată unde trebuie completați detaliile cardului dumneavoastră.

Pentru mai multe detalii legate de plata în rate rugăm accesați pagina Transport și Plată.

Pașii formularului de comandă ce includ și plata online cu cardul - sunt detaliați aici.

Procedura funcționează prin sistemul autorizare / încasare. În momentul în care ați făcut o precomandă pe site-ul nostru, contravaloarea acesteia a fost blocată în contul dumneavoastră. Conform reglementărilor Visa și Mastercard încasarea sumei aferente comenzii se face în momentul în care expediem comanda către dumneavoastră (moment în care produsele aferente comenzii părăsesc depozitul și pentru care există o dovadă a predării acestora serviciului de curierat în vederea expedierii către client), astfel, banii vor fi transferați din contul dumneavoastră în contul magazinului.

În cazul în care expedierea produsului nu a fost făcută în timp util, suma va fi deblocată sau creditată în funcție de statusul tranzacției - la cererea clientului.

Pentru mai multe informații privind sistemul securizat de plată, vă recomandăm să accesați și pagina partenerului nostru PlatiOnline.ro.

*Comanda cu plata nefinalizată este înregistrată la secțiunea Comenzi din contul de client și rămâne valabilă pentru achitare 24 de ore.

Ce se intamplă cu suma achitată în cazul în care comanda este procesată parțial?

Conform reglementărilor Visa și Mastercard suma nu se poate încasa parțial. În cazul în care nu este adăugat un produs în comanda dumneavoastră, după ridicarea/expedierea produselor și încasarea sumei integral, se inițiază o procedura de creditare a sumei aferente produsului neinclus în pachet, iar banii revin în contul de unde a fost efectuată plata în 1 - 30 zile lucrătoare în funcție de banca emitentă (de regulă 3 zile lucrătoare).

Cum anulez o precomandă?

Pentru anularea comenzilor achitate trebuie să înregistrați în contul de client o cerere de anulare. Pentru înregistrarea acestei cereri, aveți disponibil în contul de client, la secțiunea Comenzi, în istoricul comenzii, butonul Anulează comanda.

Atunci cand comanda nu a fost ridicată de curier → de regulă suma este blocată în contul dumneavoastră și se poate debloca, la cererea clientului, în 2-3 zile lucrătoare în funcție de banca emitentă a cardului.

Atunci cand comanda a fost ridicată de curier → se așteaptă încasarea tranzacției, apoi se inițiază procedura de creditare, urmând ca suma ajungă în contul dumneavoastră în 1-30 zile lucrătoare în funcție de banca emitentă a cardului (de regulă 3 zile lucrătoare). În această situație este necesar ne confirmați prin email faptul nu veți accepta primirea coletului în cazul în care firma de curierat nu procesează cererea de retur în timp util.

În această perioada, datorită volumului mare de solicitări, durata de răspuns variază: +/- 72 h lucrătoare.

Cum primesc comanda?

Puteți opta pentru livrare în Pachetomat și livrare la domiciliu, astfel:

  • Pachetomat:

Termenul de procesare în acest caz fiind de până la 6 zile lucrătoare, la care se adaugă livrarea în București în 24 de ore lucrătoare, iar Național până la 4 zile lucrătoare.

Coletul este livrat de curier în Pachetomatul ales, moment în care primiți un sms și un email de notificare cu un cod unic de ridicare. Codul trebuie tastat pe ecranul tactil al pachetomatului pentru a deschide celula în care se află comanda dumneavoastră

Pachetomat București – Taxa de transport pentru primele 5kg  7.14 lei TVA Inclus.

Pachetomat Național – Taxa de transport pentru primele 5kg 14.50 lei TVA Inclus.

  • Livrare la Domiciliu:

București – Taxa de transport pentru primele 5kg – 14.90 lei TVA Inclus – Expediem prin platforma Livrarionline.ro (C Solution SRL) care folosește serviciile Bookurier, Urgent Cargus, Nemo Express.

Termenul de procesare în acest caz fiind de până la 6 zile lucrătoare, la care se adaugă livrarea până la 4 zile lucrătoare, de regulă următoarea zi lucrătoare după preluarea coletului din depozit.

Pentru fiecare kg suplimentar se achită 1.19 lei TVA inclus. Prețul va fi calculat după procesarea precomenzii urmând vă trimitem un link de plată pe email.

Național - Taxa standard de transport pentru primele 5 kg - 17.90 lei TVA Inclus - Expediem prin platforma Livrarionline.ro (C Solution SRL) care folosește serviciile Urgent Cargus, Bookurier, Nemo Express.

Atenție - Taxa diferă pentru livrare în localitățile îndepărtate pentru primele 5 kg - 25.04 lei TVA inclus (la taxa standard 17.90 lei TVA inlcus se adauga 7.14 lei TVA inclus → cost inclus în totalul sumei achitate la plasarea precomenzii).

Termenul de procesare în acest caz fiind de până la 6 zile lucrătoare, la care se adaugă livrarea până la 4 zile lucrătoare după preluarea coletului din depozit.

Pentru fiecare kg suplimentar se achită 1.19 lei TVA inclus. Prețul va fi calculat după procesarea precomenzii urmând vă trimitem un link de plată pe email.

ATENȚIE! Pentru localitățile din Delta Dunării (județul Tulcea) - Livrarea se poate efectua până la depozitul firmei de curierat localizat în orașul Tulcea - de unde clientul trebuie ridice coletul.

Termenul de procesare al comenzilor cu livrare în pachetomat sau la domiciliu include atât strângerea cât și ambalarea produselor.

! Puteţi specifica intervalul orar în care se poate realiza livrarea, la Informații Suplimentare, în formularul de comandă, ținând cont de intervalul orar 9 - 17.

! Preţul transportului va fi afişat la pasul 3, în pagina de confirmare a precomenzii (fiind vizibil înainte de a finaliza plata), se adaugă la costul produselor și este inclus în suma achitată online.

Pentru informații suplimentare rugăm accesați pagina Transport și Plată.

Cum returnez o comandă?

Condiții de retur pentru clienții comenzi.bebetei.ro:

Pentru returul TOTAL sau PARȚIAL al unei comenzi, trebuie să înregistrați în contul de client, o cerere de returnare. Pentru înregistrarea acestei cereri, aveți disponibil în contul de client, la secțiunea Comenzi, în istoricul comenzii, butonul Returnează produse din comandă. Adresa de retur și condițiile sunt trimise apoi de către un operator ca răspuns la această solicitare. În această perioada, datorită volumului mare de solicitări, durata de răspuns variază: +/- 72 h.

Dreptul de returnare se aplică numai produselor comandate și plătite prin intermediul site-ului.

Returnarea produselor ce întrunesc condițiile de retur se poate face după ce ați constatat o defecțiune a produsului precomandat sau fără o motivație anume, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produselor, conform OUG 34/2014.

RETUR TOTAL - În cazul în care clientul returnează toată comanda, Bebe Tei va returna contravaloarea produselor precomandate și a costului de transport pentru expedierea comenzii, iar costul de transport pentru returul produselor către Bebe Tei va fi suportat de clientul care a solicitat returul. Returul produselor se face prin orice firmă de curierat preferată de client respectând detaliile menționate în emailul primit după înregistrarea cererii de retur

RETUR PARȚIAL - În cazul în care clientul dorește retur PARȚIAL al unei comenzi, adică numai a unor produse din comandă, nu a comenzii integrale, Bebe Tei va returna numai contravaloarea produselor pe care clientul dorește le returneze, fără returneze taxa de transport pentu expediție. Și în cazul acesta taxa de transport pentru returnarea produselor este suportată de client. Returul produselor se face prin orice firmă de curierat preferată de client respectând detaliile menționate în emailul primit după înregistrarea cererii de retur

Bebetei.ro va înapoia contravaloarea produselor returnate în cel mult 14 zile de la data denunțării în scris a contractului, dar nu înainte de data recepționării bunurilor. Returnarea sumei se efectuează prin aceeași metodă de plată folosită la plata produselor (în urma recepționării si verificării returului se inițiază procedura de creditare a sumei aferente acestuia în contul clientului, pe tranzacţia iniţială).

Produsele ce urmează a fi returnate trebuie fie însoțite de documentul fiscal de achiziție.

Pentru detalii suplimetare legate de cadrul legal dar și pentru informații referitoare la diminuarea valorii bunurilor returnate, va rugăm accesați pagina Returnare și Garanție.

Atenție! Dacă doriți returnați produse cumpărate din Magazinele fizice Bebe Tei, trebuie discutați posibilitatea returului cu un reprezentant în punctul de lucru de unde au fost achiziționate produsele, având bonul fiscal ce confirmă achiziția! De asemenea, puteți suna la numerele afișate pe site în dreptul locației în cauză.

Cum devin membru?

Pentru a deveni membru pe site, tot ceea ce trebuie să faceți este să selectați opțiunea Cont Nou din meniul Cont. Completați câmpurile EMAIL și PAROLĂ cu datele alese de dumneavoastră. În scurt timp, veți primi un email pentru a valida adresa. Confirmarea opțiunii de a deveni membru cu adresa de email și parola personalizate este necesară pentru a asigura acuratețea datelor înregistrate, dar și pentru eventuale notificări cu privire la precomanda dumneavoastră.

Nu uitați: datele furnizate de dumneavoastră sunt confidențiale, ele fiind folosite numai în scopul efectuării precomenzilor și al comunicării informațiilor referitoare la acest site.

De ce să devin membru bebetei.ro?

Prin serviciile oferite de comenzi.bebetei.ro veți fi mereu la curent cu cele mai noi articole pentru copii şi mămici.

De asemnenea, veți fi informat de programele organizate de noi, programe dedicate părinţilor, veți beneficia de reducerile oferite de noi și de partenerii noștri.

Cum intru în contact cu un operator?

Va recomandăm ne adresați întrebările dumneavoastră prin trimiterea unui e-mail la → comenzi@bebetei.ro sau adăugând un mesaj în precomanda dumneavoastră.

În funcție de situația prezentată (investigațiile necesare, program) în această perioada datorită volumului mare de solicitări, durata de răspuns variază: +/- 72 h lucrătoare.

De asemenea, de Luni până Vineri între orele 8:00 şi 20:00 și Sâmbătă între orele 8:00 şi 14:00 (exceptând sărbătorile legale), puteţi să ne contactaţi pe pagina de facebook @BEBETEI.

recomandăm citiți și informațiile afișate în pagina Contactati-ne.

Cum pot face o reclamație/sesizare?

Va rugăm trimiteți un e-mail la adresa comenzi@bebetei.ro cu titlul “Reclamațiesau “Sesizare” – în care menționați produsul sau serviciul reclamat (produs, comandă, livrare, retur, plată, solicitări, anulare comandă, produs neconform, produs lipsă, produs primit în plus, personal, etc) problema întâmpinată, numărul comenzii dumneavoastră acolo unde este cazul, dar și datele de contact.

Conform procedurilor, veti primi o confirmare (prin email, vă rugăm să verificați și folderul spam) de înregistrare a sesizării dumneavoastră, sub forma unui tichet cu un număr de înregistrare similar cu → BBT-00000, urmând ca noi revenim cu răspuns la acest tichet. În funcție de situația prezentată (investigațiile necesare, program) în această perioada, datorită volumului mare de solicitări, durata variază: +/- 72 h lucrătoare.

recomandăm citiți și informațiile afișate în pagina Contactati-ne.

Cum trimit o cerere de colaborare?

Va rugăm trimiteți un e-mail în care detaliați oferta dumneavoastră la adresacomenzi@bebetei.ro cu titlul “Colaborare”, care conțină și datele de contact.

Informații cu privire la Promoțiile Bebetei.ro!

Pentru campaniile '1+1' / 'produse cadou' (ce nu au mențiunea pachet în titlu și în poză) se adaugă produsul promoțional automat în coșul de cumpărături cu valoare zero.

Durata campaniilor este menționată în banner (în limita stocului disponibil), dar în cazul în care stocul produselor promo este epuizat, acestea sunt scoase de pe site. Va rugăm verificați coșul de cumpărături înainte de a finaliza precomanda. Dacă nu aveți promoția disponibilă în coș, înseamnă nu mai este valabilă.

Produsele aflate în campanii sunt doar cele selecționate atunci când dați click pe bannerul promoției.

Promoțiile disponibile pe site nu sunt întotdeauna disponibile și în punctele de lucru, stocul de pe site fiind cel din depozitul online. Puteți verifica disponibilitatea în magazinele fizice sunând la numerele de telefon afișate în dreptul fiecărei locații.

Pentru promoțiile cu TRANSPORT GRATUIT, costul se actualizează în pagina 3 a formularului de comandă, numită REVIZUIRE FINALĂ.

Atenție! Promoțiile sunt mereu marcate în coșul de cumpărături. În cazul în care aveți întrebări sau observați o anumită eroare, va rugăm ne contactați înainte de a finaliza comanda.

Cum pot modifica o comandă?

Comenzile nu pot fi modificate, astfel că nu se pot adăuga produse, însă atunci când comanda dvs nu a fost procesată și ați observat ați adăugat un produs greșit, va rugăm ne contactați cât mai rapid pentru a fi eliminat din comandă, deoarece nu poate fi înlocuit (urmând credităm suma aferentă acestuia în contul folosit la tranzacționare).

Pentru a intra în legătură cu noi puteti să adăugați un comentariu în comandă, să trimiteți un mesaj pe pagina de facebook @BEBETEI, sau să trimiteți email la comenzi@bebetei.ro.

Termenul de procesare include atât strângerea cât și ambalarea produselor, iar atunci când comanda a fost finalizată și a plecat spre coletare, nu mai poate fi modificată!

Cum aleg culoarea produsului?

Pentru a primi culoarea dorită (în funcție de stocul disponibil) trebuie adăugați un mesaj în pasul 3 al formularului de comandă, numit Revizuire Finală, secțiunea Informații Suplimentare.

De asemenea, în cazul în care culoarea este specificată în titlul produsului, înseamnă ulterior plasării comenzii, produsul nu mai poate fi schimbat cu o altă culoare. Așadar, în acest caz, va rugăm alegeți cu atenție culorile dorite.

Nu am finalizat plata, cum pot relua procesul de achitare?

Dacă ați întâmpinat o eroare atunci când ați introdus datele cardului, comanda poate fi achitată intrând în contul dvs, la secțiunea Comenzi. Accesând comanda în cauză veți observa la Informații facturare următoarea mențiune: Comanda nu este achitată. Pentru a reincerca plata click Reincearca plata prin PlatiOnline.

Comanda cu plata nefinalizată este înregistrată la secțiunea Comenzi din contul de client și rămâne valabilă pentru achitare 24 de ore. După expirarea acestui termen, plata nu mai poate fi reluată și trebuie  plasați o nouă comandă.

Suma a fost deblocată de către banca emitentă a cardului. Cum procedez?

Conform reglementărilor Visa Mastercard suma se poate încasa atunci când coletul este predat curierului, astfel în cazul în care banca emitentă a deblocat suma înaintea procesării și livrării comenzii, avem rugămintea nu o retrageți din cont, pentru a evita un eventual sold negativ în momentul în care aceasta va fi încasată.

Cum pot modifica adresa de livrare?

În cazul în care comanda nu a fost deja preluată de curier, adresa poate fi modificată doar cu ajutorul departamentului Relații Clienți, astfel că vă rugăm să trimiteți un mesaj pe pagina de facebook @BEBETEI, sau să trimiteți un email cu subiectul "modificare adresa" comenzi@bebetei.ro, în care ne specificați adresa nouă, completă: localitate, județ, numele și numărul străzii, bloc, scară, etaj, apartament și cod poștal.

În funcție de localitatea de destinație, în cazul în care există o diferența între taxa de transport achitată inițial și taxa de transport aferentă destinației finale veti primi un link de plată pentru a achita această diferența.

De asemenea, vă rugăm aveți în vedere în funcție de statusul în care se află comanda dvs la momentul modificării adresei, există posibilitatea ca procesul de livrare sufere întârzieri.

Cum pot semnala/soluționa o situație întâmpinată cu firma de curierat?

Astfel de situații pot fi soluționate de către Departamentul Relații Clienți si trebuie trimiteți un e-mail la comenzi@bebetei.ro cu titlul 'Sesizare/Reclamatie livrare', sau un mesaj pe pagina de facebook @BEBETEI, care conțină detalii legate de comandă si de problema întâmpinată.

recomandăm citiți și informațiile afișate în pagina Contactati-ne.