Întrebări frecvente

Cum aflu dacă voi beneficia de campanie?

Dacă vrei să afli ce beneficiu are un produs, verifică rapid coșul de cumpărături. Pentru campaniile de tip 1 + produs bonus (ce nu au mențiune clară în titlu), produsul promoțional cu valoare zero va fi regăsit în coș. Campaniile care oferă Transport Gratuit pot fi vizualizate tot în coșul de cumpărături.

Care este durata unei campanii?

Durata unei campanii este semnalizată pe banner-ul campaniei sau în mecanismul acesteia. Înainte de plasarea comenzii recomandăm verificarea produselor adăugate. Dacă promoția nu este afișată în coș și nu mai poate fi regăsită pe site, înseamnă că stocul a fost epuizat, campania fiind dezactivată. Toate campaniile noastre se desfășoară în limita stocului disponibil.

Care sunt produsele participante la o campanie?

Produsele participante într-o campanie au câte o etichetă specifică. Produsele pot fi vizualizate în cadrul unei campanii și beneficiul campaniei poate fi regăsit după ce produsul a fost adăugat în coș.

! Produsele de tip pachet de obicei nu se cumulează cu o altă campanie.

De ce apare taxa de transport atunci cand selectez metoda de livrare?

Pentru campaniile promoționale cu TRANSPORT GRATUIT, gratuitatea taxei de transport se poate vizualiza în pagina 3 a formularului de comandă, numită REVIZUIRE FINALĂ.

Dețin un voucher (cod promo) valabil pe acest site, cum îl pot folosi?

Dacă sunteți în posesia unui Voucher(cod promo) ce poate fi folosit pe site-ul bebetei.ro și îndepliniți condițiile de aplicare, codul aferent voucherului se poate introduce în secțiunea dedicată din coșul de cumpărături. Vă rugăm să verificați cu atenție procesarea voucherului în acest pas deoarece reducerea nu mai poate fi aplicată după înregistrare. Daca întâmpinați erori, vă rugam să vă asigurați că tastați codul corect, exact așa cum este afișat în bannerul campaniei.

Campaniile se pot aplica ulterior plasării comenzii?

Campaniile disponibile pe site-ul nostru nu se pot aplica retroactiv, ulterior plasării comenzii. Pentru a beneficia de o campanie recomandăm citirea cu atenție a condițiilor de aplicare descrise în banner sau în mecanismul campaniei. În cazul în care o campanie nu se aplică corect, ne poți contacta pe e-mail la comenzi@bebetei.ro (pentru o rezolvare rapidă scrie în subiectul mail-ului ”Urgent”) sau printr-un mesaj pe Facebook, înainte de a plasa comanda.

Campaniile sunt disponibile și în magazinele Bebe Tei?

Majoritatea campaniilor sunt disponibile atât online, cât și offline, în magazinele noastre. În cazul în care există campanii ce se desfășoară exclusiv online, acestea sunt vizibil marcate pe site-ul nostru. Pentru campaniile din magazinele Bebe Tei, puteti afla mai multe detalii direct in locații sau la numerele de telefon afișate pe site.

Cum imi dau seama daca produsul face parte dintr-o campanie sau nu?

Dacă un produs face parte dintr-o campanie, în pagina acestuia există o casetă informativă de tipul: "PRODUSUL FACE PARTE DIN:"

În perioada Black Friday poți alege dintre următoarele metode de livrare:
  • Livrare prin curier
  • Ridicare personală din Pachetomat*
  • Ridicare personală de la Oficiile PostCollect

*Pentru comenzile plasate în perioada Black Friday, datorită numărului ridicat de comenzi, livrarea în Pachetomat se va face în funcție de disponibilitatea celulelor, putând exista întârzieri. Coletul va fi livrat în Pachetomat de îndată ce se eliberează o celulă, pe măsură ce comenzile anterioare sunt ridicate de clienți.

Informațiile sunt disponibile în pagina de prezentare a punctelor de lucru: Rețea magazine.

Bebe Tei are puncte de lucru în București, Constanța, Pitești, Brașov și Craiova.

Programul poate fi modificat în perioada sărbătorilor, atunci când locația este în inventar sau din alte motive, iar modificările sunt evidențiate pe site și pe rețelele de socializare.

Pentru a putea plasa o comandă pe site-ul nostru, este necesar să ai un cont de client.

Crearea unui cont îți facilitează procesul de comandă, îți oferă date despre statusul comenzii, te ajută să îți organizezi liste de cumpărături, să oferi review-uri pentru produsele comandate online, și să îți vizualizezi istoricul comenzilor.

Pașii sunt detaliați în pagina cum comand:

    Serviciul este momentan indisponibil.

    La plasarea comenzii, la "Date facturare" selectează „Persoană juridică” și "Adaugă adresă facturare".

    👉 Introdu CUI-ul, iar câmpurile cu datele fiscale se vor completa automat.

    👉 Adaugă, de asemenea, reprezentantul firmei.

    ⚠️ Atenție: Datele de facturare nu se pot schimba după plasarea comenzii.

    👉 Facturile emise pe persoană fizică sunt disponibile direct în contul tău de client, în comandă, în secțiunea FACTURI EMISE.

    👉 Facturile emise pe persoană juridică sunt transmise prin sistemul national RO e-Factura si pot fi descarcate din SPV.

    Comenzile înregistrate nu se pot cumula pentru a fi trimise într-un singur colet / transport.

    Comenzile pot fi achitate doar prin plata online, prin sistemul securizat oferit de Plati.Online.

    Poți folosi un card Visa, Visa Electron, Maestro, MasterCard pentru plata integrală și cardul de rate Star BT pentru plata în rate.

    Modalitățile de plată sunt detaliate în pagina Transport si Plata.

    Iar pentru detalii despre pașii de plasare a comenzii și finalizarea plății, consultă pagina cum comand.

    ⚠️ Dacă nu ai reușit să finalizezi plata și comanda este doar înregistrată în sistem, poți reîncerca plata direct din contul tău de client. Dacă plata nu este finalizată în primele 24 de ore de la plasare, comanda devine inactivă, și va trebui să adaugi din nou produsele în coș și să reiei pașii de plasare.

    În cazul în care un produs nu este adăugat în colet, suma aferentă acestuia va fi rambursată în contul utilizat la plată. Rambursarea se efectuează în 1-14 zile calendaristice, în funcție de banca emitentă a cardului (de regulă, în 3 zile lucrătoare).

    Pentru anularea comenzii achitate și neprocesate clientul are la dispoziție în istoricul comenzii din contul de client, butonul anulare comandă. În urma înregistrării acestei cereri suma se deblochează din contul clientului în 2-3 zile lucrătoare în funcție de banca emitentă a cardului.

    👇Butonul de anulare se află în partea de jos a istoricului comenzii tale, sub lista de produse:

    Comanda nu mai poate fi anulată din momentul în care a fost procesată. În această situație, dacă sunteți contactat de curier pentru o comandă cu livrare la domiciliu, puteți refuzați livrarea coletului sau nu efectuați ridicarea dacă aveți o comandă cu livrare la Oficiile Poșta Română PostCollect® sau Pachetomat®. Vă rugăm să ne confirmați, printr-un email la comenzi@bebetei.ro, faptul că nu veți accepta primirea coletului sau nu îl veți ridica, pentru a preîntâmpina cazurile în care firma de curierat nu procesează cererea de retur în timp util. Ulterior, produsele se vor întoarce în depozitul nostru, iar valoarea acestora va fi restituită în contul din care a fost efectuată plata. Procedura de restituire poate dura între 1-14 zile calendaristice în funcție de banca emitentă a cardului (de regulă 3 zile lucrătoare).

    Îți prezentăm metodele de livrare* disponibile pentru categoriile de produse din oferta noastră:

        • Ridicare personală din Pachetomat
        • Livrare prin curier
        • Livrare la ușă în aceeași zi în București (metodă disponibilă într-un interval orar fix, afișat pe site)
        • Ridicare personală de la Oficiile PostCollect

    *Bebe Tei își rezervă dreptul de a suspenda una sau mai multe metode de livrare în situații excepționale, precum perioade aglomerate, sărbători, campanii Black Friday sau alte evenimente similare.

    Pentru returul total sau parțial al unei comenzi, îți recomandăm să înregistrezi o cerere de returnare în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produselor.

    Cererea de retur se poate înregistra astfel:

    1. Returneaza produse din comanda - acesta este un formular de retur personalizat cu datele comenzii tale, aflat în meniul Contul meu, la secțiunea Comenzile mele, în istoricul comenzii, în partea de jos a paginii.
    2. Formularul de retur general (click aici).

    Dreptul de retur se aplică numai produselor comandate și plătite prin intermediul site-ului bebetei.ro.

    Reglementările OUG 34/2014 cu privire la dreptul de retur al consumatorului nu se adresează persoanelor juridice și persoanelor ce achizitioneaza produse direct din punctele de lucru Bebe Tei.

    Pentru detalii suplimentare poți accesa pagina Returnare și Garanție.

    ⚠️ Dacă ai recepționat un produs neconform, îți recomandăm să nu înregistrezi o cerere de retur, ci să trimiți un e-mail la comenzi@bebetei.ro la care puteti adauga titlul Sesizare sau Reclamație.

    ⚠️ Politica de retur pentru produsele achiziționate direct din punctele de lucru, diferă de politica de retur aplicată comenzilor online. Dacă dorești să returnezi produse cumpărate din punctele de lucru Bebe Tei, discută posibilitatea returului cu un reprezentant al punctului de unde au fost achiziționate, având la tine documentul fiscal care confirmă achiziția. Poți, de asemenea, să suni la numerele afișate pe site pentru locația respectivă. Informații despre politica de retur sunt afișate și în fiecare punct de lucru Bebe Tei.

    Pentru a deveni membru pe site, selectează opțiunea „Cont Nou” din meniul Cont. Completează câmpurile EMAIL și PAROLĂ cu datele alese de tine. În scurt timp, vei primi un e-mail pentru a valida adresa. Confirmarea adresei de e-mail și a parolei este necesară pentru a asigura acuratețea datelor înregistrate și pentru a primi notificări legate de comenzi.

    Nu uita: datele furnizate sunt confidențiale și sunt utilizate doar pentru efectuarea comenzilor și comunicarea informațiilor legate de acest site.

    Prin serviciile oferite de comenzi.bebetei.ro vei fi mereu la curent cu cele mai noi articole din categoriile de Ingrijire bebe si mama, Dermato-cosmetice si Cosmetice, Alimentatie sanatoasa, Bio Tei, Puericultura mica si mare, Jucarii. Pe site-ul bebetei.ro ai posibilitatea de a comanda online produsele preferate, din selectia de peste 20.000 de produse, pentru intreaga familie.

    De asemenea, beneficiezi de reducerile oferite de noi și de partenerii noștri: click aici.

    💜 Ne poți contacta prin email sau direct pe Facebook Messenger sau Instagram, păstrând astfel toate informațiile la îndemână.

    Suntem aici să te ajutăm!

    📧 Email* comenzi@bebetei.ro

    *Pentru mesaje urgente, te rugăm să adaugi "Urgent" în subiectul emailului tău, astfel încât să ajungă cât mai repede în atenția noastră.

    💬 Chat Facebook Messenger: @bebetei 

    💬 Chat Instagram: @bebetei.ro 

    🕗 Program (exceptând sărbătorile legale):

    Luni - Vineri: 8:00 - 20:00
    Sâmbătă: 8:00 - 14:00

    Pentru a înregistra o reclamație*, poți folosi adresa comenzi@bebetei.ro.

    Poți trimite un e-mail cu subiectul „Reclamație,” în care să menționezi produsul/serviciul vizat, problema întâmpinată, numărul comenzii (dacă este cazul) și datele de contact.

    Dacă ai primit un produs deteriorat, te rugăm să îl păstrezi pentru a fi ridicat. Vei primi un număr de tichet (ex. BBT-00000) care reprezintă înregistrarea cererii, iar răspunsul va ajunge în maximum 72 de ore lucrătoare (verifică și folderul spam).


    *La această adresă de email poți trimite reclamații atât pentru comenzile online, cât și pentru achizițiile din punctele de lucru Bebe Tei.

    Îți recomandăm să trimiți un e-mail cu subiectul „Colaborare,” în care să detaliezi oferta ta și să incluzi datele de contact, la adresa comenzi@bebetei.ro.

    ⚠️Odată plasată, comanda nu mai poate fi modificată (produse, metodă și date de livrare, facturare, etc.).

    Dacă în descrierea produsului ești îndrumat să specifici culoarea dorită, adaugă un mesaj în pasul 3 al formularului de comandă, la secțiunea „Informații Suplimentare” din „Revizuire Finală.”

    Dacă însă culoarea este specificată în titlul produsului, aceasta nu mai poate fi modificată după plasarea comenzii. Așadar, alege cu atenție culoarea dorită în acest caz.

    ⚠️ Dacă nu reușești să finalizezi plata, comanda rămâne înregistrată în sistem și poți încerca din nou direct din contul tău de client. Ai la dispoziție 24 de ore; după acest interval, comanda devine inactivă și va trebui să adaugi din nou produsele în coș și să reiei pașii de plasare.

    Dacă nu apare chenarul evidențiat mai sus, îți recomandăm să aștepți 10-40 minute și să reîncarci pagina.

    În cazul în care banca emitentă a deblocat suma înainte de procesarea și livrarea comenzii, te rugăm să nu retragi acești bani din cont, pentru a evita un sold negativ în momentul încasării.

    Îți recomandăm să trimiți un e-mail la comenzi@bebetei.ro cu subiectul „Sesizare/Reclamație livrare” sau un mesaj pe pagina de Facebook: @bebetei , incluzând detalii despre comandă și problema întâmpinată.

    Pentru mai multe detalii legate de acest serviciu accesează pagina: Voucher cadou în Magazinele fizice Bebe Tei

    Clienții bebetei.ro au la dispoziție serviciul de plată online în rate, prin card de credit:

    • Star Banca Transilvania - 2 sau 3 rate fără dobândă
    • Alpha Bank - 3 rate fără dobândă

    Metoda de plată în rate este detaliată în pagina Transport și plată.

    ⚠️ În magazinele Bebe Tei nu se poate achita în rate.

    Atunci când coletul tău este preluat de curier, vei primi un e-mail cu AWB-ul acestuia (verifică și folderul spam).

    Poți urmări traseul coletului accesând pagina partenerului nostru Livrari Online, secțiunea: Track&trace.

    Pentru a defini intervalul de timp necesar pentru primirea produselor, folosim sintagma „Timp de procesare și livrare”, iar aceste informații sunt întotdeauna disponibile si actualizate în pagina „Transport și plată” și în termenii și condițiile site-ului.

    Timpul poate varia în perioada sărbătorilor, sau a campaniilor (ex. Black Friday), însă vei fi informat atunci cand plasezi comanda iar confirmarea acordului tău pentru acest interval de timp va fi necesară înainte de finalizarea plății. Totodată, după plasarea comenzii, timpul pentru care ți-ai exprimat acordul va fi transmis și în e-mailul de confirmare.

    ⬇️Imaginea de mai jos prezintă secțiunea „Informații importante” din Pasul 2, „Revizuire finală,” al formularului de comandă.

    Intervalul de zile afișat în această secțiune, va corespunde metodei de livrare selectate în Pasul 1.

    Definiții:
    Timpul de procesare = Pregătirea coletului (colectare, verificare și împachetare produse, emitere documente fiscale și de transport) pentru predarea către firma de curierat.
    Timpul pentru livrarea comenzii = Intervalul de timp necesar firmei de curierat pentru livrarea coletului care a fost preluat din depozitul nostru.
    Timpul de procesare și livrare = Timpul total de la pregătirea coletului până la livrarea finală la destinație (domiciliu sau punct de ridicare).


    După procesarea comenzii, produsele vor fi preluate de curier și livrate conform metodei de livrare selectate.

    📧 Vei primi o notificare prin e-mail atunci când comanda este expediată sau gata de ridicat din Pachetomat sau de la Oficiile PostCollect.

    💜Dacă nu ai acces la e-mail, poți verifica statusul comenzii în contul tău de client.

    ⬇️Dacă plata a fost autorizată, comanda va avea statusul „Plata a fost autorizată,” vizibil oricând în secțiunea „Comenzile mele” din contul de client.

    Îți recomandăm să verifici adresa de e-mail introdusă în formularul de comandă – toate notificările legate de comandă vor fi trimise acolo (inclusiv în folderu\ spam). Dacă nu primești notificarea sau nu ai acces la e-mail, poți verifica oricând statusul comenzii în contul de client.

    Iți prezentăm lista completă în pagina dedicată trusoului bebelușului: click aici.

    Totodată, am alcătuit împreună cu partenerul nostru, revista Copii și Părinți, o listă unde poți bifa produsele de care ai nevoie sau pe care o poți printa: click aici.

    Produsele sunt orientative și pot fi actualizate în funcție de dorințele fiecărei mămici, de recomandările medicului precum și de necesarul pentru bagajul de maternitate.

    Data ultimei actualizări: 14 Noiembrie 2024

    Vezi Politica confidentialitate date personale