Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies.Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Întrebări frecvente

Data ultimei actualizări: 10-Februarie-2021

Pentru a plasa comanda este necesar vă creați un cont de client cu o adresă de email valabilă pe care urmează să primiți informații cu privire la comanda dvs. Vă recomandăm plasați comanda folosind un browser actualizat ca Mozilla Firefox sau Google Chrome și verificați atât folderul inbox cât și folderul spam pentru notificări

Pașii detaliați la secțiunea cum comand:

  • crearea contului;
  • adăugarea produselor în cos;
  • finalizarea comenzii prin alegerea metodei de livrare, completarea* datelor de livrare, de facturare, revizuirea finală a comenzii, condițiilor si finalizarea plății.

*Adresele de livrare și facturare înregistrate la prima comandă rămân salvate în contul dvs, ulterior fiind deja disponibile pentru a fi selectate din formularul de plasare al comenzii. Aveți de asemenea la dispoziție posibilitatea de a le modifica sau de a adăuga adrese noi în cazul în care este necesar. Dacă este necesar (schimbare adresă, număr de telefon, etc.) vă rugam actualizați mereu datele înainte de plasarea comenzii, pentru nu pot fi modificate ulterior.

Singura modalitate de plată acceptată este plata online, folosind un card Visa, Visa Electron, Maestro, MasterCard sau plata online în rate folosind un card Star BT, BRD Finance sau ALPHA BANK. Prețurile sunt exprimate în RON și conțin TVA.

Produsele disponibile pe Bebetei.ro pot fi livrate doar pe teritoriul României.

Atât persoanele fizice cât și persoanele juridice parcurg aceeași pași în plasarea și achitarea unei comenzi, diferența pentru persoana juridică fiind obligativitatea introducerii datelor firmei (adresa conform indicațiilor din formular și datele fiscale) la pasul 2 al formularului de comandă, METODA DE PLATA.

Atenție, datele de facturare nu pot fi modificate ulterior plasării comenzii. Astfel că pentru comanda înregistrată cu datele de facturare pentru persoană fizică nu se poate genera ulterior factura pentru persoană juridică. Acest aspect fiind valabil și pentru modificarea din persoană juridică în persoană fizică.

Comenzile înregistrate nu se pot cumula pentru a fi trimise într-un singur transport.

Singura metodă de plată disponibilă este plata online cu cardul, nu acceptăm plata ramburs.

Puteți folosi un card Visa, Visa Electron, Maestro, MasterCard pentru plata integrală și cardurile de rate Star BT, BRD Finance sau ALPHA BANK.

Procesul de plată este format din doi pași esențiali:

  • Introducerea datelor cardului: după revizuirea finală a comenzii din pasul 3 al formularului de comandă veți fi redirecționat către o pagină securizată unde trebuie să completați detaliile cardului dumneavoastră (fară spații între cifre). Apoi sunteți redirecționat pe pagina de autorizare prin sistemul 3DSecure.
  • Autorizarea plății prin sistemul 3DSecure: Introduceți pe site parola 3DSecure (poate fi unică, sau trimisă de banca dvs. prin SMS în funcție de politicile acesteia) sau autorizați tranzacția din aplicația bancară conform informațiilor afișate pe ecran. Dacă autorizați tranzacția din aplicația bancară, va rugăm NU închideți pagina de comandă pentru ca tranzacția fie autorizată cu succes. Dacă folosiți un telefon și sunteți nevoit intrați în aplicația bancară pentru a autoriza plata, trebuie întoarceți imediat la pasul la care ați rămas pe siteul farmaciatei.ro, pentru ca plata fie finalizată.

Sistemul de plată oferit de partenerul PlatiOnline.ro funcționează prin autorizare și încasare. În momentul în care ați plasat o comanda pe site-ul nostru, contravaloarea acesteia a fost blocată în contul dumneavoastră. Conform reglementărilor Visa și Mastercard în cazul comenzilor cu livrare la domiciliu sau în pachetomat, încasarea sumei aferente comenzii se face în momentul în care expediem comanda către dumneavoastră (moment în care produsele părăsesc depozitul, existând o dovadă a predării acestora serviciului de curierat în vederea expedierii către client), banii fiind transferați din contul dumneavoastră în contul Bebetei.ro.

În cazul în care expedierea produsului nu a fost făcută în timp util, suma va fi deblocată sau creditată în funcție de statusul tranzacției, la cererea clientului.

Găsiți mai multe detalii legate de plata online integrală sau în rate pe pagina transport si plata.

De asemenea, pentru mai multe informații privind sistemul securizat de plată, vă recomandăm să accesați și pagina partenerului nostru PlatiOnline.ro.

Comanda cu plata nefinalizată este înregistrată la secțiunea Comenzi din contul de client și rămâne valabilă pentru achitare 24 de ore. Plata se poate relua din istoricul comenzii, de la informații facturare. Dacă plata nu este finalizată în cele 24 de ore, comanda devine inactivă și trebuie adaugați din nou produsele în coș și reluati pașii de plasare.

Conform reglementărilor Visa și Mastercard suma achitată la plasarea comenzii nu se poate încasa parțial.

Dacă un produs din lista de cumpărături nu este adăugat în colet se asteaptă încasarea sumei integral.

După încasare se inițiază automat o procedură de creditare a sumei restante, înapoi în contul clientului.

Suma revine în contul de unde a fost efectuată plata în 1-15 zile lucrătoare în funcție de banca emitentă a cardului (de regulă 3 zile lucrătoare).

Pentru anularea unei comenzi achitate trebuie să înregistrați din contul de client o cerere de anulare folosind butonul Anulează comanda din istoricul acesteia.

Procesarea cererii de anulare pentru comanda nepreluată de curier → de regulă suma este blocată în contul clientului și se poate debloca, la cererea acestuia, în 2-3 zile lucrătoare în funcție de banca emitentă a cardului.

Procesarea cererii de anulare pentru comanda preluată de curier → se așteaptă încasarea tranzacției, apoi se inițiază procedura de creditare, urmând ca suma ajungă în contul dumneavoastră în 1-30 zile lucrătoare în funcție de banca emitentă a cardului (de regulă 3 zile lucrătoare). În această situație este necesar ne confirmați prin email faptul nu veți accepta primirea coletului în cazul în care firma de curierat nu procesează cererea de retur în timp util.

Produsele disponibile pe Bebetei.ro pot fi livrate în București și la nivel național prin următoarele metode:

  • Ridicarea din Pachetomatul Poșta Panduri;
  • Ridicarea de la Oficiile Poșta Română;
  • Livrarea la domiciliu.

Costurile, timpul de procesare, timpul de livrare și condițiile fiecărei metode în parte sunt detaliate în pagina Transport și Plată.

Atenție! Nu toate produsele pot fi livrate în pachetomat sau la Oficiile Poștei Române. De regulă cele ce nu au această opțiune sunt produsele voluminoase. În pagina produsului aveți menționate Optiunile de livrare acceptate. De asemenea, pentru aceste metode de livrare fiind condiționați de volumetrie, se pot adauga în coș maxim 20 de produse (la nr-ul total de produse se calculează inclusiv nr-ul de bucăți dintr-un anumit produs).

Dreptul de returnare se aplică numai produselor comandate și plătite prin intermediul siteului comenzi.bebetei.ro:

Pentru returul TOTAL sau PARȚIAL al unei comenzi, trebuie să înregistrați în contul de client, o cerere de returnare. Pentru înregistrarea acestei cereri, aveți disponibil în contul de client, la secțiunea Comenzi, în istoricul comenzii, butonul Returnează produse din comandă. Adresa de retur și condițiile sunt trimise apoi de către un operator ca răspuns la această solicitare. În această perioada, datorită volumului mare de solicitări, durata de răspuns variază: +/- 72 h.

Cererea de returnare produse poate fi înregistrată doar în primele 14 zile de la primirea coletului. 
În cazul în care ați recepționat un produs neconform, vă rugăm să nu înregistrați o cerere de retur și trimiteți un email cu titlul SESIZARE la comenzi@bebetei.ro.

RETUR TOTAL - În cazul în care clientul returnează toată comanda, Bebe Tei va returna contravaloarea produselor precomandate și a costului de transport pentru expedierea comenzii, iar costul de transport pentru returul produselor către Bebe Tei va fi suportat de clientul care a solicitat returul. Returul produselor se face prin orice firmă de curierat preferată de client respectând detaliile menționate în emailul primit după înregistrarea cererii de retur

RETUR PARȚIAL - În cazul în care clientul dorește retur PARȚIAL al unei comenzi, adică numai a unor produse din comandă, nu a comenzii integrale, Bebe Tei va returna numai contravaloarea produselor pe care clientul dorește le returneze, fără returneze taxa de transport pentu expediție. Și în cazul acesta taxa de transport pentru returnarea produselor este suportată de client. Returul produselor se face prin orice firmă de curierat preferată de client respectând detaliile menționate în emailul primit după înregistrarea cererii de retur

Bebetei.ro va înapoia contravaloarea produselor returnate în cel mult 14 zile de la data denunțării în scris a contractului, dar nu înainte de data recepționării bunurilor. Returnarea sumei se efectuează prin aceeași metodă de plată folosită la plata produselor (în urma recepționării si verificării returului se inițiază procedura de creditare a sumei aferente acestuia în contul clientului, pe tranzacţia iniţială).

Produsele ce urmează a fi returnate trebuie fie însoțite de documentul fiscal de achiziție.

Pentru detalii suplimetare legate de cadrul legal dar și pentru informații referitoare la diminuarea valorii bunurilor returnate, va rugăm accesați pagina Returnare și Garanție.

Atenție! Da doriți returnați produse cumpărate din Magazinele fizice Bebe Tei, trebuie discutați posibilitatea returului cu un reprezentant în punctul de lucru de unde au fost achiziționate produsele, având bonul fiscal ce confirmă achiziția! De asemenea, puteți suna la numerele afișate pe site în dreptul locației în cauză.

Pentru a deveni membru pe site, tot ceea ce trebuie să faceți este să selectați opțiunea Cont Nou din meniul Cont. Completați câmpurile EMAIL și PAROLĂ cu datele alese de dumneavoastră. În scurt timp, veți primi un email pentru a valida adresa. Confirmarea opțiunii de a deveni membru cu adresa de email și parola personalizate este necesară pentru a asigura acuratețea datelor înregistrate, dar și pentru eventuale notificări cu privire la comanda dumneavoastră.

Nu uitați: datele furnizate de dumneavoastră sunt confidențiale, ele fiind folosite numai în scopul efectuării comenzilor și al comunicării informațiilor referitoare la acest site.

Prin serviciile oferite de comenzi.bebetei.ro veți fi mereu la curent cu cele mai noi articole pentru copii şi mămici.

De asemnenea, veți fi informat de programele organizate de noi, programe dedicate părinţilor, veți beneficia de reducerile oferite de noi și de partenerii noștri.

Vă recomandăm ne adresați întrebările dumneavoastră prin trimiterea unui email la → comenzi@bebetei.ro.

În funcție de situația prezentată (investigațiile necesare, program) dar şi datorită volumului mare de mesaje din această perioadă durata de răspuns variază astfel: +/- 72 h lucrătoare.

Pentru a avea un timp de răspuns mai scurt, va recomandăm notați cuvântul Urgent în subiectul emailului sau ne trimiteți un mesaj privat pe pagina de facebook @BebeTei.ro.

Programul este de Luni până Vineri între orele 8:00 şi 20:00 și Sâmbătă între orele 8:00 şi 14:00 (exceptând sărbătorile legale).

Vă rugăm trimiteți un e-mail la adresa comenzi@bebetei.ro cu titlul “Reclamațieîn care menționați produsul sau serviciul reclamat (produs, comandă, livrare, retur, plată, solicitări, anulare comandă, produs neconform, produs lipsă, produs primit în plus, personal, etc), problema întâmpinată, numărul comenzii dumneavoastră acolo unde este cazul, dar și datele de contact.

Conform procedurilor veti primi o confirmare (prin email, vă rugăm să verificați și folderul spam) de înregistrare a sesizării sub forma unui tichet → BBT-00000, urmând ca noi revenim cu un răspuns la acest tichet.

În funcție de situația prezentată (investigațiile necesare, program) durata de răspuns variază astfel: +/- 72 h lucrătoare.

Important! Pe această adresă de email recepționăm doar reclamațiile cu privire la comenzile online dar și cu privire la achizițiile din punctele de lucru ale magazinului Bebe Tei.

Va rugăm trimiteți un e-mail cu titlul “Colaborare” în care detaliați oferta dumneavoastră (+date de contact) la adresacomenzi@bebetei.ro.

Cum aflu dacă voi beneficia de campanie?

  • Indiferent de tipul campaniei promoționale de care doriți beneficiați trebuie știți acestea sunt mereu marcate în coșul de cumpărături. Pentru campaniile 1+1/produse cadou (ce nu au mențiunea pachet în titlu și în poză) se adaugă automat în coșul de cumpărături produsul promoțional cu valoare zero. De asemenea pentru campaniile în care beneficiați de transport gratuit aceasta mențiune se regăsește în coșul de cumpărături.

Care este durata unei campanii?

  • Campaniile sunt valabile în perioada menționată în banner, în limita stocului disponibil. Când există o perioadă mai lungă în pregătirea coșului de cumpărături vă rugăm verificați din nou produsele înainte de a finaliza comanda. Dacă nu aveți promoția disponibilă în coș și nu o mai regăsiți pe site, înseamnă stocul s-a epuizat.

Care sunt produsele participante la o campanie?

  • Produsele cărora li se aplică beneficiile unei campaniei promoționale sunt doar cele selecționate în cadrul acesteia și sunt vizibile atunci când dați click pe banner (de regulă produsele de tip pachet nu se cumulează cu o altă campanie).

De ce apare taxa de transport atunci cand selectez metoda de livrare?

  • Pentru campaniile promoționale cu TRANSPORT GRATUIT costul se actualizează în pagina 3 a formularului de comandă, numită REVIZUIRE FINALĂ.

Dețin un voucher(cod promo) valabil pe acest site, cum îl pot folosi?

  • Dacă sunteți în posesia unui Voucher(cod promo) ce poate fi folosit pe site-ul Bebetei.ro și îndepliniți condițiile de aplicare, codul aferent voucherului se poate introduce în secțiunea dedicată din coșul de cumpărături. Vă rugăm verificați cu atenție procesarea voucherului în acest pas deoarece reducerea nu mai poate fi aplicată după înregistrare. Daca întâmpinați erori, rugam asigurați tastați codul corect, exact așa cum este afișat în bannerul campaniei.


Campaniile se pot aplica ulterior plasării comenzii?

  • Comenzile înregistrate în sistem nu se pot modifica pentru a putea beneficia de o anumită campanie. recomandam citiți cu atenție condițiile de aplicare detaliate în banner. În cazul în care observați erori în aplicarea unei campanii rugam ne contactati prin email cu subiectul Urgent la comenzi@bebetei.ro sau prin mesaj pe pagina de facebook, înainte de a finaliza comanda.

Promoțiile disponibile pe site nu se aplică întotdeauna și în punctele de lucru, stocul de pe site fiind cel disponibil comenzilor online. Puteți verifica disponibilitatea în punctele de lucru sunând la numerele de telefon afișate în dreptul fiecărei locații.

În pagina produselor participante la o anumită campanie exista caseta informativă de tipul: "PRODUSUL FACE PARTE DIN:" și pentru a afla condițiile de participare trebuie accesați pagina campaniei.

Conform termenilor și condițiilor site-ului: Conditii de utilizare, dar și a informațiilor prezente atât în coșul de cumpărături cât și în formularul de comandă, la pasul 3 de revizuire finală, comenzile nu pot fi modificate ulterior înregistrării în sistem.

Vă rugăm verificați cu atenție produsele adăugate în coș dar și datele de livrare și facturare.

Dacă în descrierea produsului sunteți îndrumat să notați în formularul de comandă culoarea dorită, trebuie să adăugați un mesaj în pasul 3 al formularului de comandă, numit Revizuire Finală, secțiunea Informații Suplimentare.

În cazul în care culoarea este specificată în titlul produsului, înseamnă ulterior plasării comenzii produsul nu mai poate fi schimbat cu o altă culoare. Așadar, în acest caz va rugăm alegeți cu atenție culorile dorite.

Dacă ați întâmpinat o eroare atunci când ați introdus datele cardului, comanda poate fi achitată intrând în contul dvs, la secțiunea Comenzi. Accesând comanda în cauză veți observa la Informații facturare următoarea mențiune: Comanda nu este achitată. Pentru a reincerca plata click Reincearca plata prin PlatiOnline.

Comanda cu plata nefinalizată este înregistrată la secțiunea Comenzi din contul de client și rămâne valabilă pentru achitare 24 de ore. După expirarea acestui termen, plata nu mai poate fi reluată și trebuie plasați o nouă comandă.

Conform reglementărilor Visa Mastercard suma se poate încasa atunci când coletul este predat curierului, astfel în cazul în care banca emitentă a deblocat suma înaintea procesării și livrării comenzii, avem rugămintea nu o retrageți din cont, pentru a evita un eventual sold negativ în momentul în care aceasta va fi încasată.

Comenzile nu pot fi modificate așa cum este precizat pe site, însă în cazuri excepționale putem trimite o cerere de redirecționare către firma de curierat.

rugăm să trimiteți un mesaj pe pagina de facebook @BebeTei.ro sau un email cu subiectul "adresa" la comenzi@bebetei.ro, în care ne specificați adresa nouă, completă (localitate, județ, numele și numărul străzii, bloc, scară, etaj, apartament și cod poștal).

În funcție de localitatea de destinație, în cazul în care există o diferența între taxa de transport achitată inițial și taxa de transport aferentă destinației finale veti primi un link de plată pentru a achita această diferența.

Atenție! În funcție de statusul în care se află comanda la momentul modificării adresei, există posibilitatea ca procesul de livrare sufere întârzieri.

Astfel de situații pot fi soluționate de către Departamentul Relații Clienți si trebuie trimiteți un e-mail la comenzi@bebetei.ro cu titlul 'Sesizare/Reclamatie livrare', sau un mesaj pe pagina de facebook @BebeTei.ro, care conțină detalii legate de comandă si de problema întâmpinată.

recomandăm citiți și informațiile afișate în pagina Contactati-ne.

Aceste informații sunt disponibile în pagina de prezentare: Rețea magazine.

Momentan Bebe Tei deține puncte de lucru doar în București și Constanța, acestea fiind:

În cazul în care există modificări de program, cauzate de sărbători legale, inventar sau alte motive, acestea sunt evidențiate prin anunț, pe prima pagină a site-ului.

Acest serviciu nu este disponibil momentan.

În locațiile Bebe Tei nu se poate achita în rate.

Singurul serviciu de rate disponibil este cel online, la achiziția produselor de pe site.

Pentru mai multe informații puteți accesa pagina Transport și plată, respectiv Plata în rate.

Atunci când coletul dvs. este preluat de curier, recepționați un email cu AWB-ul acestuia (verificați și spam).

Puteți urmări traseul coletului accesând pagina partenerului nostru Livrarionline.ro: Track&trace.