Întrebări frecvente

Cum aflu dacă voi beneficia de campanie?

Dacă vrei să afli ce beneficiu are un produs, verifică rapid coșul de cumpărături. Pentru campaniile de tip 1 + 1 / produs cadou (ce nu au mențiune clară în titlu), produsul promoțional cu valoare zero va fi regăsit în coș. Campaniile care oferă Transport Gratuit pot fi vizualizate tot în coșul de cumpărături.

Care este durata unei campanii?

Durata unei campanii este semnalizată pe banner-ul campaniei sau în mecanismul acesteia. Înainte de plasarea comenzii recomandăm verificarea produselor adăugate. Dacă promoția nu este afișată în coș și nu mai poate fi regăsită pe site, înseamnă că stocul a fost epuizat, campania fiind dezactivată. Toate campaniile noastre se desfășoară în limita stocului disponibil.

Care sunt produsele participante la o campanie?

Produsele participante într-o campanie au câte o etichetă specifică. Produsele pot fi vizualizate în cadrul unei campanii și beneficiul campaniei poate fi regăsit după ce produsul a fost adăugat în coș.

! Produsele de tip pachet de obicei nu se cumulează cu o altă campanie.

De ce apare taxa de transport atunci cand selectez metoda de livrare?

Pentru campaniile promoționale cu TRANSPORT GRATUIT, gratuitatea taxei de transport se poate vizualiza în pagina 3 a formularului de comandă, numită REVIZUIRE FINALĂ.

Dețin un voucher (cod promo) valabil pe acest site, cum îl pot folosi?

Dacă sunteți în posesia unui Voucher(cod promo) ce poate fi folosit pe site-ul Bebetei.ro și îndepliniți condițiile de aplicare, codul aferent voucherului se poate introduce în secțiunea dedicată din coșul de cumpărături. Vă rugăm să verificați cu atenție procesarea voucherului în acest pas deoarece reducerea nu mai poate fi aplicată după înregistrare. Daca întâmpinați erori, vă rugam să vă asigurați că tastați codul corect, exact așa cum este afișat în bannerul campaniei.

Campaniile se pot aplica ulterior plasării comenzii?

Campaniile disponibile pe site-ul nostru nu se pot aplica retroactiv, ulterior plasării comenzii. Pentru a beneficia de o campanie recomandăm citirea cu atenție a condițiilor de aplicare descrise în banner sau în mecanismul campaniei. În cazul în care o campanie nu se aplică corect, ne poți contacta pe e-mail la comenzi@bebetei.ro (pentru o rezolvare rapidă scrie în subiectul mail-ului ”Urgent”) sau printr-un mesaj pe Facebook, înainte de a plasa comanda.

Campaniile sunt disponibile și în magazinele Bebe Tei?

Majoritatea campaniilor sunt disponibile atât online, cât și offline, în magazinele noastre. În cazul în care există campanii ce se desfășoară exclusiv online, acestea sunt vizibil marcate pe site-ul nostru. Pentru campaniile din magazinele Bebe Tei, puteti afla mai multe detalii direct in locații sau la numerele de telefon afișate pe site.

Cum imi dau seama daca produsul face parte dintr-o campanie sau nu?

Dacă un produs face parte dintr-o campanie, în pagina acestuia există o casetă informativă de tipul: "PRODUSUL FACE PARTE DIN:"

Adresa și programul punctelor de lucru Bebe Tei, sunt disponibile în pagina de prezentare: Rețea magazine.

Puteți accesa lista de mai jos pentru a fi redirecționat către punctul de lucru care interesează.

Momentan Bebe Tei deține puncte de lucru în București, Constanța și Pitești, acestea fiind:

Programul poate fi modificat în perioada Sărbătorilor, atunci când locația este în inventar sau din alte motive, iar modificările sunt evidențiate pe prima pagină a site-ului, prin anunț.

Pentru a plasa comanda este necesar să creați un cont de client cu o adresă de email valabilă, pe care urmează să primiți informații cu privire la comanda dvs. Vă recomandăm să verificați atât folderul inbox cât și folderul spam pentru notificări.

Pașii sunt detaliați la secțiunea cum comand:

    • Înregistrare cont client / Resetare parolă;
    • Alegerea produselor / Adăugarea în cos;
    • Înregistrarea comenzii / Finalizarea plătii.

Prețurile produselor sunt exprimate în RON și conțin TVA, iar singura modalitate de plată acceptată este plata online, folosind un card Visa, Visa Electron, Maestro, MasterCard sau plata online în rate folosind un card Star BT, BRD Finance sau ALPHA BANK.

Produsele disponibile pe Bebetei.ro pot fi livrate doar pe teritoriul României.

Atunci când comandați în calitate de persoană juridică, trebuie să introduceți datele de facturare selectând persoană juridică. Datele de facturare includ adresa și datele fiscale.

Conform imaginii de mai jos trebuie să adăugați CUI-ul, iar următoarele două câmpuri se autocompletează. Totodată, sistemul recunoaște dacă firma este sau nu plătitoare de TVA. Ulterior trebuie completați reprezentantul și adresa.


⚠️Datele de facturare nu pot fi modificate ulterior plasării comenzii. Astfel, pentru comanda înregistrată de către o persoană fizică, nu se poate genera ulterior factură pentru persoană juridică. Acest aspect fiind valabil și invers, pentru modificarea din persoană juridică în persoană fizică.

Comenzile înregistrate nu se pot cumula pentru a fi trimise într-un singur colet / transport.

Singura metodă de plată disponibilă este plata online cu cardul, nu acceptăm plata ramburs.

Puteți folosi un card Visa, Visa Electron, Maestro, MasterCard pentru plata integrală și cardurile de rate Star BT, BRD Finance sau ALPHA BANK.

Procesul de plată este format din doi pași esențiali:

  • Introducerea datelor cardului: după revizuirea finală a comenzii din pasul 3 al formularului de comandă veți fi redirecționat către o pagină securizată unde trebuie să completați detaliile cardului dumneavoastră (fară spații între cifre). Apoi sunteți redirecționat pe pagina de autorizare prin sistemul 3DSecure.
  • Autorizarea plății prin sistemul 3DSecure: Introduceți pe site parola 3DSecure (poate fi unică, sau trimisă de banca dvs. prin SMS în funcție de politicile acesteia) sau autorizați tranzacția din aplicația bancară conform informațiilor afișate pe ecran. Dacă autorizați tranzacția din aplicația bancară, va rugăm să NU închideți pagina de comandă pentru ca tranzacția să fie autorizată cu succes. Dacă folosiți un telefon și sunteți nevoit să intrați în aplicația bancară pentru a autoriza plata, trebuie să vă întoarceți imediat la pasul la care ați rămas pe siteul bebetei.ro, pentru ca plata să fie finalizată.

Sistemul de plată oferit de partenerul PlatiOnline.ro funcționează prin autorizare și încasare. În momentul în care ați plasat o comanda pe site-ul nostru, contravaloarea acesteia a fost blocată în contul dumneavoastră. Conform reglementărilor Visa și Mastercard în cazul comenzilor cu livrare la domiciliu sau în pachetomat, încasarea sumei aferente comenzii se face în momentul în care expediem comanda către dumneavoastră (moment în care produsele părăsesc depozitul, existând o dovadă a predării acestora serviciului de curierat în vederea expedierii către client), banii fiind transferați din contul dumneavoastră în contul Bebetei.ro.

În cazul în care expedierea produsului nu a fost făcută în timp util, suma va fi deblocată sau rambursată în funcție de statusul tranzacției, la cererea clientului.

Găsiți mai multe detalii legate de plata online integrală sau în rate pe pagina Transport si Plata.

De asemenea, pentru mai multe informații privind sistemul securizat de plată, vă recomandăm să accesați și pagina partenerului nostru PlatiOnline.ro.

Conform reglementărilor Visa și Mastercard suma achitată la plasarea comenzii nu se poate încasa parțial.

Dacă un produs din lista de cumpărături nu este adăugat în colet se asteaptă încasarea sumei integral.

După încasare se inițiază automat o procedură de rambursare a sumei restante, înapoi în contul clientului.

Suma revine în contul de unde a fost efectuată plata în 1-15 zile lucrătoare în funcție de banca emitentă a cardului (de regulă 3 zile lucrătoare).

Pentru anularea comenzii achitate și neprocesate clientul are la dispoziție în istoricul comenzii din contul de client, butonul anulare comandă. În urma înregistrării acestei cereri suma se deblochează din contul clientului în 2-3 zile lucrătoare în funcție de banca emitentă a cardului.

Butonul se află în partea de jos, sub lista de produse:

Comanda nu mai poate fi anulată din momentul în care a fost procesată. În această situație, dacă sunteți contactat de curier pentru o comandă cu livrare la domiciliu, puteți refuzați livrarea coletului sau nu efectuați ridicarea dacă aveți o comandă cu livrare la Oficiile Poșta Română PostCollect® sau Pachetomat®. Vă rugăm să ne confirmați, printr-un email cu titlul Anulare sau Refuz livrare la comenzi@bebetei.ro, faptul că nu veți accepta primirea coletului sau nu îl veți ridica, pentru a preîntâmpina cazurile în care firma de curierat nu procesează cererea de retur în timp util. Ulterior, produsele se vor întoarce în depozitul nostru, iar valoarea acestora va fi restituită în contul din care a fost efectuată plata. Procedura de restituire poate dura între 1-15 zile lucrătoare în funcție de banca emitentă a cardului (de regulă 3 zile lucrătoare).

Produsele pot fi livrate în București și Național prin următoarele metode:

  1. Ridicare personala din Pachetomat;
  2. Livrare standard prin curier;
  3. Ridicare personala de la Oficiile PostCollect;
  4. Livrare la usa in aceeasi zi Bucuresti (disponibilă în intervalul 00:00 - 12:00).

Taxele, termenul de procesare, timpul de livrare și modalitățile de livrare sunt detaliate în pagina Transport și Plată.

Pentru returul TOTAL sau PARȚIAL al unei comenzi vă recomandăm să înregistrați o cerere de returnare în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produselor.

Cererea de retur se poate înregistra astfel:

  1. Returneaza produse din comanda - acesta este un formular de retur simplificat, aflat în meniul Contul meu, la secțiunea Comenzile mele, în istoricul comenzii, în partea de jos a paginii.
  2. Formularul de retur general (click aici).

Dreptul de retur se aplică numai produselor comandate și plătite prin intermediul site-ului Bebetei.ro.

Reglementările OUG 34/2014 cu privire la dreptul de retur al consumatorului nu se adresează persoanelor juridice și persoanelor ce achizitioneaza produse direct din punctele de lucru Bebe Tei.

Pentru detalii suplimentare va recomandăm să accesați pagina Returnare și Garanție.

⚠️ În cazul în care ați recepționat un produs neconform, vă recomandăm să nu înregistrați o cerere de retur și să trimiteți un email la comenzi@bebetei.ro la care puteti adauga titlul Sesizare sau Reclamație.

⚠️ Politica de retur pentru produsele achiziționate direct din punctele de lucru, diferă de politica de retur aplicată comenzilor online. Astfel, dacă doriți să returnați produse cumpărate direct din punctele de lucru Bebe Tei, trebuie să discutați posibilitatea returului cu un reprezentant al locației de unde au fost achiziționate produsele, având documentul fiscal ce confirmă achiziția. De asemenea, puteți suna la numerele afișate pe site în dreptul locației în cauză - click aici. Totodată, în fiecare punct de lucru Bebe Tei sunt afișate informații cu privire la politica de retur aplicată.

Pentru a deveni membru pe site, tot ceea ce trebuie să faceți este să selectați opțiunea Cont Nou din meniul Cont. Completați câmpurile EMAIL și PAROLĂ cu datele alese de dumneavoastră. În scurt timp, veți primi un email pentru a valida adresa. Confirmarea opțiunii de a deveni membru cu adresa de email și parola personalizate este necesară pentru a asigura acuratețea datelor înregistrate, dar și pentru eventuale notificări cu privire la comanda dumneavoastră.

Nu uitați: datele furnizate de dumneavoastră sunt confidențiale, ele fiind folosite numai în scopul efectuării comenzilor și al comunicării informațiilor referitoare la acest site.

Prin serviciile oferite de comenzi.bebetei.ro veți fi mereu la curent cu cele mai noi articole din categoriile de Ingrijire bebe si mama, Dermato-cosmetice si Cosmetice, Alimentatie sanatoasa, Bio Tei, Puericultura mica si mare, Jucarii. Pe site-ul BebeTei.ro aveti posibilitatea de a comanda online produsele preferate, din selectia de peste 20.000 de produse, pentru intreaga familie.

De asemenea, veți beneficia de reducerile oferite de noi și de partenerii noștri: click aici.

Pentru a discuta cu un operator prin mesaj privat/chat, ne puteți contacta astfel:

  1. Pe pagina oficială de Facebook Bebe Tei: @bebetei - click aici.
  2. Pe pagina oficială de Instagram Bebe Tei: @bebetei.ro - click aici.

🕗 Program (exceptând sărbătorile legale):

    • Luni - Vineri: 8:00 - 20:00
    • Sâmbătă: 8:00 - 14:00.

Departamentul Relații Clienți poate fi contactat și prin email: comenzi@bebetei.ro. În funcție de situația prezentată durata de răspuns poate fi de maxim 72 h.

Pentru mesajele cu caracter Urgent va recomandăm să notați cuvântul Urgent în subiectul emailului dumneavoastră.

Vă recomandăm să trimiteți un e-mail la adresa comenzi@bebetei.ro cu titlul “Reclamație” în care să menționați produsul sau serviciul reclamat (produs, comandă, livrare, retur, plată, solicitări, anulare comandă, produs neconform, produs lipsă, produs primit în plus, personal, etc), problema întâmpinată, numărul comenzii dumneavoastră acolo unde este cazul, dar și datele de contact.

Atunci când recepționăm emailul dvs. trimitem o confirmare de înregistrare sub forma unui tichet cu numărul BBT-00000, urmând ca noi să revenim cu un răspuns la acest tichet. Durata de răspuns este de maxim 72 h lucrătoare (vă recomandăm să verificați și folderul spam).

Pe această adresă de email recepționăm reclamațiile cu privire la comenzile online dar și cu privire la achizițiile din punctele de lucru ale Bebe Tei.

Va recomandăm să trimiteți un e-mail cu titlul “Colaborare”, în care să detaliați oferta dumneavoastră și să notați datele de contact, la adresa: comenzi@bebetei.ro.

Comenzile nu pot fi modificate ulterior înregistrării în sistem, astfel că vă recomandăm să verificați cu atenție produsele adăugate în coș dar și datele de livrare și facturare.

Indiferent de metoda de livrare aleasă, comenzile înregistrate nu pot fi cumulate sau modificate (adăugare / eliminare produs, modificare metodă de livrare, date de facturare, etc.) iar clientul este informat de acest aspect pe parcursul formularului de comandă, atât în coșul de cumpărături cât și în pagina de revizuire a comenzii, înainte de a efectua plata.

⚠️ Datele înregistrate pe factură nu pot fi modificate. În cazul în care doriți schimbarea cumpărătorului, singura soluție este anularea comenzii, prin returul produselor sau fară, în funcție de momentul anulării (comandă preluată sau nu de curier).

Dacă în descrierea produsului sunteți îndrumat să notați în formularul de comandă culoarea dorită, trebuie să adăugați un mesaj în pasul 3 al formularului de comandă, numit Revizuire Finală, secțiunea Informații Suplimentare.

În cazul în care culoarea este specificată în titlul produsului, înseamnă că ulterior plasării comenzii produsul nu mai poate fi schimbat cu o altă culoare. Așadar, în acest caz va rugăm să alegeți cu atenție culorile dorite.

Dacă nu ați reușit să finalizați plata și comanda este doar înregistrată în sistem, puteți reîncerca plata* direct din contul de client.

În cazul în care nu regăsiți chenarul roșu de mai sus, vă recomandăm să așteptați între 10 și 40 min și să reintrați în istoricul comenzii.

 ⚠️Atunci când plata nu este finalizată în primele 24 de ore de la plasare, comanda devine inactivă astfel că trebuie să adaugați din nou produsele în coș și să reluati pașii de plasare.

*Comenzile cu livrare în aceeași zi, în București, sunt anulate automat atunci când metoda de livrare nu mai este disponibilă pe site, la expirarea intervalului 00:00 - 12:00.

Conform reglementărilor Visa Mastercard suma se poate încasa atunci când coletul este predat curierului, astfel că în cazul în care banca emitentă a deblocat suma înaintea procesării și livrării comenzii, avem rugămintea să nu o retrageți din cont, pentru a evita un eventual sold negativ în momentul în care aceasta va fi încasată.

Comenzile nu pot fi modificate așa cum este precizat pe site, însă în cazuri excepționale putem trimite o cerere de redirecționare* către firma de curierat.

Vă rugăm să trimiteți un mesaj privat, pe pagina de facebook @BebeTei.ro sau un email cu subiectul "URGENT" la comenzi@bebetei.ro, în care să ne specificați adresa nouă, completă (localitate, județ, numele și numărul străzii, bloc, scară, etaj, apartament și cod poștal).

În funcție de localitatea de destinație, în cazul în care există o diferența între taxa de transport achitată inițial și taxa de transport aferentă destinației finale veti primi un link de plată pentru a achita această diferență.

Vă rugăm să trimiteți un e-mail la adresa comenzi@bebetei.ro cu titlul 'Sesizare/Reclamatie livrare', sau un mesaj pe pagina de facebook @BebeTei.ro, care să conțină detalii legate de comandă si de problema întâmpinată.

Vă recomandăm să citiți și informațiile afișate în pagina Contactati-ne.

Pentru mai multe detalii legate de acest serviciu vă rugăm să accesați pagina dedicată: Voucher cadou în Magazinele fizice Bebe Tei

Pentru clienții Bebetei.ro avem disponibil serviciul de plată online în rate, prin card de credit:

  • Star Banca Transilvania - 2 sau 3 rate fără dobândă
  • Alpha Bank - 3 rate fără dobândă

Pentru mai multe informații puteți accesa pagina Transport și plată, respectiv Plata în rate.

În Magazinele Bebe Tei din București și Constanța nu se poate achita în rate.

Atunci când coletul dvs. este preluat de curier, recepționați un email cu AWB-ul acestuia (verificați și spam).

Puteți urmări traseul coletului accesând pagina partenerului nostru Livrarionline.ro: Track&trace

Facturile vor fi disponibile doar în format electronic, în contul clientului, după livrarea produselor. Le puteți descarca din istoricul comenzii → Facturi emise.

În funcție de browserul utilizat, după acționarea butonului, factura aferentă produselor se descarcă automat și o regăsiți în secțiunea downloads, din browserul dvs.

Important! Datele din factură nu pot fi modificate. În cazul în care doriți schimbarea cumpărătorului, singura soluție este anularea comenzii, prin returul produselor sau fară, în funcție de momentul anulării (comandă preluată sau nu de curier).

Termenul de procesare și livrare al unei comenzi este de 4 zile lucrătoare.

Termenul de procesare este de 2 zile lucrătoare și la acest termen se adaugă cel de livrare de 1-2 zile lucrătoare.

În momentul în care comanda pleacă din depozitul nostru, recepționați un email cu numărul awb al firmei de curierat.

Acest termen se poate modifica în funcție de perioada în care ne aflăm (ex. perioada de Sărbători, campanii Black Friday, etc.) iar clientul este întotdeauna informat cu privire la termenul de la data plasării comenzii, pe site în paginile informative și în formularul de comandă, în pasul numit revizuire finală, înainte de a achita comanda, astfel:

De asemenea, termenul de procesare și livrare de la momentul plasării comenzii, bifat conform informațiilor de mai sus, rămâne înregistrat în emailul de confirmare trimis către client(verificați și spam).

Puteți verifica statusul comenzii la secțiunea Comenzile mele din contul dumneavoastră.

Comanda înregistrată, a cărei plată a fost finalizată cu succes, are statusul: Plata a fost autorizată:

Totodată rugăm verificați adresa de email introdusă în formularul de comandă, notificările cu privire la comanda plasată sunt trimise către adresa de email furnizată (inclusiv folderul spam).

Iți prezentăm lista completă în pagina dedicată trusoului bebelușului: click aici.

Totodată, am alcătuit împreună cu partenerul nostru, revista Copii și Părinți, o listă unde puteți bifa produsele de care aveți nevoie sau pe care o puteți printa: click aici.

Produsele sunt orientative și pot fi actualizate în funcție de dorințele fiecărei mămici, de recomandările medicului precum și de necesarul pentru bagajul de maternitate.

Data ultimei actualizări: 02-Februarie-2024

Vezi Politica confidentialitate date personale