Cum aflu dacă voi beneficia de campanie?
Dacă vrei să afli ce beneficiu are un produs, verifică rapid coșul de cumpărături. Pentru campaniile de tip 1 + produs bonus (ce nu au mențiune clară în titlu), produsul promoțional cu valoare zero va fi regăsit în coș. Campaniile care oferă Transport Gratuit pot fi vizualizate tot în coșul de cumpărături.
Care este durata unei campanii?
Durata unei campanii este semnalizată pe banner-ul campaniei sau în mecanismul acesteia. Înainte de plasarea comenzii recomandăm verificarea produselor adăugate. Dacă promoția nu este afișată în coș și nu mai poate fi regăsită pe site, înseamnă că stocul a fost epuizat, campania fiind dezactivată. Toate campaniile noastre se desfășoară în limita stocului disponibil.
Care sunt produsele participante la o campanie?
Produsele participante într-o campanie au câte o etichetă specifică. Produsele pot fi vizualizate în cadrul unei campanii și beneficiul campaniei poate fi regăsit după ce produsul a fost adăugat în coș.
! Produsele de tip pachet de obicei nu se cumulează cu o altă campanie.
De ce apare taxa de transport atunci cand selectez metoda de livrare?
Pentru campaniile promoționale cu TRANSPORT GRATUIT, gratuitatea taxei de transport se poate vizualiza în pagina 3 a formularului de comandă, numită REVIZUIRE FINALĂ.
Dețin un voucher (cod promo) valabil pe acest site, cum îl pot folosi?
Dacă sunteți în posesia unui Voucher(cod promo) ce poate fi folosit pe site-ul bebetei.ro și îndepliniți condițiile de aplicare, codul aferent voucherului se poate introduce în secțiunea dedicată din coșul de cumpărături. Vă rugăm să verificați cu atenție procesarea voucherului în acest pas deoarece reducerea nu mai poate fi aplicată după înregistrare. Daca întâmpinați erori, vă rugam să vă asigurați că tastați codul corect, exact așa cum este afișat în bannerul campaniei.
Campaniile se pot aplica ulterior plasării comenzii?
Campaniile disponibile pe site-ul nostru nu se pot aplica retroactiv, ulterior plasării comenzii. Pentru a beneficia de o campanie recomandăm citirea cu atenție a condițiilor de aplicare descrise în banner sau în mecanismul campaniei. În cazul în care o campanie nu se aplică corect, ne poți contacta pe e-mail la comenzi@bebetei.ro (pentru o rezolvare rapidă scrie în subiectul mail-ului ”Urgent”) sau printr-un mesaj pe Facebook, înainte de a plasa comanda.
Campaniile sunt disponibile și în magazinele Bebe Tei?
Majoritatea campaniilor sunt disponibile atât online, cât și offline, în magazinele noastre. În cazul în care există campanii ce se desfășoară exclusiv online, acestea sunt vizibil marcate pe site-ul nostru. Pentru campaniile din magazinele Bebe Tei, puteti afla mai multe detalii direct in locații sau la numerele de telefon afișate pe site.
Cum imi dau seama daca produsul face parte dintr-o campanie sau nu?
Dacă un produs face parte dintr-o campanie, în pagina acestuia există o casetă informativă de tipul: "PRODUSUL FACE PARTE DIN:"