Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies.Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Transport și Plată

modalitățile DE Transport (click aici)

modalitățile DE PLATĂ Pentru comenzile plasate online

Singura metodă de plată disponibilă este plata online (tranzacție online/direct pe site), folosind un card bancar Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro, prin sistemul securizat oferit de procesatorul de plăți Plationline.ro, sau plata online în rate folosind un card Star BT, BRD Finance, sau Alpha Bank.

Plata ÎN rate

Rate prin card de credit Star Banca Transilvania

Acum e mai ușor cumperi tot ce îți dorești cu cardul STAR de la Banca Transilvania.

Ți-ai ales produsul dorit? Cu cardul STAR poți plătești în 2 sau 3 RATE fără dobândă.

Sunt incluse în programul STAR Card cardurile de cumpărături: STAR Forte, STAR Forte pentru Medici, STAR Gold, Visa Gold BT-Rotary, STAR Platinum,Visa Infinite, Visa Business Gold Credit Card, Visa Business Silver Credit Card, BT Flying Blue Classic și BT Flying Blue Premium.

Dacă nu ai unul dintre cardurile din programul STAR aplică aici și plățile online devin mai simple ca oricând:

Rate fără dobândăperioadă de grație de până la 56 de zile → comision zero la toate cumpărăturile → plăți sigure pe internet.

Intră pe www.starbt.ro și află toate avantajele programului STAR.

0800 80 2273(CARD) Apel gratuit din orice rețea națională, fixă sau mobilă.

*8028 Apelabil din orice rețea națională, fixă și mobilă.


Rate prin card de credit BRD Finance

Programul de plată în rate fără dobândă este disponibil pentru cumpăraturi online pe site-ul bebetei.ro în 3 rate fără dobândă, la orice comandă.

Pentru asistență despre cardurile BRD Finance, numărul de contact este 021.301.48.30.


Rate prin card de credit Alpha Bank

Opțiunea de plată în rate cu 0% dobândă prin cardul tău de credit de la Alpha Bank (AlphaCard Visa Credit, AlphaCard Visa Gold și Alpha MasterCard Credit).

Acest serviciu oferit de Alpha Bank permite deținătorilor de carduri de credit în lei emise de bancă să beneficieze de o soluție de plată în rate flexibilă pentru bunurile/serviciile achiziționate cu cardurile de credit de la comercianții afiliați acestui serviciu.

Confortabil - Tot ce trebuie sa faci este sa selectezi numărul de rate în care dorești să rambursezi contravaloarea comenzii. Tranzacția se va efectua în numărul de rate ales de tine exact la momentul efectuării plății;

Convenabil - Pentru a beneficia de 0% dobândă, trebuie să plătești lunar rata aferentă, egală cu costul bunurilor împărțit la numărul de luni ales pentru plată. Daca sunt efectuate și alte tipuri de tranzacții, este necesară plata în întregime a sumei lunare datorate pentru a beneficia de dobânda 0%;

Flexibil - Poți alege plata în rate ori de cate ori dorești în limita liniei de credit aferentă cardului tău. Pe masură ce rambursezi ratele lunare, sumele rambursate devin din nou disponibile pe contul tău de card;

Accesibil - Ești liber să folosești oricând plata în rate în orice magazin partener; ai libertatea să alegi numarul de rate care ți se potrivește cel mai bine;

Transparent - Extrasul de cont de card emis lunar îți va arăta de fiecare data ce rată trebuie să plătesti pentru luna curentă și suma ratelor viitoare rămase de plătit.


Vă rugăm să vă asigurați că alegeți numărul de rate dorit! După introducerea numărului de card în pagina securizată de plată, site-ul atenționează acesta participă la programul de rate și apoi puteți alege plata integrală sau în rate! După finalizarea plății nu se mai pot aduce modificări cu privire la ratele alese. Procesul de comanda este detaliat în pagina Cum Comand.

Cum funcționează sistemul de plăȚi online

Procesul de plată este format din doi pași esențiali:

  • Introducerea datelor cardului: după revizuirea finală a comenzii din pasul 3 al formularului de comandă veți fi redirecționat către o pagină securizată unde trebuie să completați detaliile cardului dumneavoastră (fară spații între cifre). Apoi sunteți redirecționat pe pagina de autorizare prin sistemul 3DSecure.
  • Autorizarea plății prin sistemul 3DSecure*: Introduceți pe site parola 3DSecure (poate fi unică, sau trimisă de banca dvs. prin SMS în funcție de politicile acesteia) sau autorizați tranzacția din aplicația bancară conform informațiilor afișate pe ecran. Dacă autorizați tranzacția din aplicația bancară, va rugăm NU închideți pagina de comandă pentru ca tranzacția fie autorizată cu succes. Dacă folosiți un telefon și sunteți nevoit intrați în aplicație pentru a autoriza, trebuie reveniți imediat după confirmarea autorizării, pe site, exact la pasul la care ați rămas pentru ca plata fie procesată.

*Recent băncile emitente de carduri MasterCard și Visa au activat standardul de plăți online "3D Secure 2". Pentru a putea efectua plăți online în siguranță, trebuie să activați cardurile dumneavoastră în noul sistem "3D Secure 2". Plationline.ro a creat o listă cu procedurile de activare 3D Secure 2 ale celor mai populare bănci emitente de carduri, pe care vă invităm să o accesați aici.

Sistemul de plată oferit de partenerul PlatiOnline.ro funcționează prin autorizare și încasare. În momentul în care ați plasat o comanda pe site-ul nostru, contravaloarea acesteia a fost blocată în contul dumneavoastră. Conform reglementărilor Visa și Mastercard în cazul comenzilor cu livrare la domiciliu sau în pachetomat/postă, încasarea sumei aferente comenzii se face în momentul în care expediem comanda către dumneavoastră (moment în care produsele părăsesc depozitul, existând o dovadă a predării acestora serviciului de curierat în vederea expedierii către client), banii fiind transferați din contul dumneavoastră în contul Bebetei.ro.

Pentru mai multe detalii și informații privind sistemul securizat de plată online, recomandăm accesați pagina partenerului nostru PlatiOnline.ro.

Comanda cu plata nefinalizată este înregistrată la secțiunea Comenzi din contul de client și rămâne valabilă pentru achitare 24 de ore. Plata se poate relua din istoricul comenzii, de la informații facturare. Dacă plata nu este finalizată în cele 24 de ore, comanda devine inactivă și trebuie adaugați din nou produsele în coș și reluati pașii de plasare.

Cum anulez comanda

Pentru anularea comenzilor achitate trebuie să înregistrați în contul de client o cerere de anulare.

Pentru înregistrarea acestei cereri, aveți disponibil în contul de client, la secțiunea Comenzi, în istoricul comenzii, butonul Anulează comanda. 

Comenzile cu plata nefinalizată expiră în 24 de ore de la înregistare și nu vor fi reactivate.

Informațiile detaliate despre anulare pot fi vizualizate si la secțiunea Întrebări Frecvente.

 

CONDIŢII GENERALE DE LIVRARE

Condiţiile generale de livrare pot fi vizualizate aici.

Livrarea în Uniunea EUROPEANĂ

Serviciul nu este disponibil momentan!

Livrarea în românia

Bebetei.ro utilizează servicii de livrare la ușă și în pachetomat, prin parteneriatul cu Livrarionline.ro.

Atenţie! Termenul de livrare oferit de firmele de curierat partenere se adaugă la termenul de procesare(strângerea și ambalarea produselor) al coletului, explicat sub tablelul de mai jos.

În funcţie de zona de livrare, durata medie de livrare și greutatea coletului, costurile transportului pentru toate comezile plasate prin intermediul site-ului nostru sunt:

Zona

Serviciu*

Cost (TVA inclus)

Termenul de livrare

București

Ridicare din pachetomat **

7.14 lei

1 zi lucrătoare

Livrare la ușă până la 5kg ****

14.90 lei

între 1 și 2 zile lucrătoare

Național

Livrare la ușă până la 5kg ****

17.90 lei

între 1 și 2 zile lucrătoare

Livrare la ușă până la 5kg **** localități îndepărtate ***

25.04 lei

între 1 și 2 zile lucrătoare

Ridicare din pachetomat **

 14.50 lei

între 1 și 2 zile lucrătoare

 

*Intervalul orar de livrare este 09:00 - 17:00 iar sâmbătă și duminică nu se livreaza.

**Comanda este livrată de curier în Pachetomatul ales, moment în care clientul primește un SMS/e-mail de notificare cu un cod unic de ridicare. Coletul poate fi ridicat imediat după primirea codului, termenul maxim de ridicare fiind de 3 zile de la primirea acestuia.

***Lista localităților îndepărtate poate fi consultată pe pagina Livrarionline.ro (Costul perceput pentru localitățile îndepărtate este de 7.14 lei TVA inclus și este adaugat la costul standard de livrare 17.90 lei TVA inclus), iar termenul de livrare standard (1-2 zile lucrătoare) poate fi prelungit în situații excepționale până la 3-5 zile lucrătoare.

Preţul transportului pentru primele 5 kg este vizibil înainte de a finaliza plata, se adaugă la costul produselor și este inclus în suma achitată online.

****Primele 5 kg sunt achitate inițial conform informațiilor din tabel, iar pentru fiecare kg suplimentar se achită 1.19 lei TVA inclus. Costul suplimentar este calculat după ambalarea comenzii, moment în care se trimite prin email un link de plată

Termenul de procesare al comenzilor cu livrare în pachetomat sau la domiciliu este de 2 zile lucrătoare și include atât strângerea cât și ambalarea produselor.

AtențieÎn cazul livrărilor la nivel național, firma de curierat încearcă livrarea coletului de două ori, ulterior acestor încercări, dacă livrarea coletului nu a fost posibilă, clientul este înștiințat trebuie ridice coletul de la depozitul destinatar.

Atenție! Pentru localitățile din Delta Dunării (județul Tulcea) - Livrarea se poate efectua până la depozitul firmei de curierat localizat în orașul Tulcea - de unde clientul trebuie ridice coletul.

NOU! rIDICAREA de la oficiile POȘTEI ROMÂNE

Oficiile Poștale disponibile, adresa, programul și detaliile de contact se regăsesc pe pagina oficială a Poștei Române și pot fi selectate în primul pas al formularului de comandă.
  • Termenul de procesare(strângerea și ambalarea produselor) este de 2 zile lucrătoare;

  • Termenul de livrare (se adaugă la cel de procesare) este cuprins între 1 și 2 zile lucrătoare;

  • Costul pentru această metodă de livrare variază în funcție de oficiul destinatar și este afișat după alegerea acestuia (TVA inclus), în primul pas al formularului de comandă.

*Atentie, oficiile alese nu pot fi modificate ulterior.

Poșta Română vă informează atunci când comanda dvs. ajunge în Oficiul ales, folosind datele introduse de dvs. la pasul doi al formulatului de comandă - METODA PLATA.

DISPOZIȚII FINALE

Produsele voluminoase nu pot fi livrate în pachetomat sau la Oficiile Poștei Române, astfel, în pagina produsului aveți menționate Optiunile de livrare acceptate pentru fiecare produs. De asemenea, pentru că suntem condiționați de volumetrie, se pot adauga în coș, maxim 20 de produse (la nr-ul total de produse se calculează inclusiv nr-ul de bucăți dintr-un anumit produs).

Atentie! Comenzile (ridicare/livrare) plasate pe site-ul bebetei.ro nu pot fi cumulate sau modificate (adăugare/eliminare produs, modificare metodă de livrare, etc.), astfel că vă rugam să verificați cu atenție conținutul coșului, înainte de a plasa comanda.

Data ultimei actualizări: 03-Martie-2021