Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies.Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Transport și Plată

modalitățile DE Transport (click aici)

modalitățile DE PLATĂ Pentru comenzile plasate online

Singura metodă de plată disponibilă este plata online (tranzacție online/direct pe site), folosind un card bancar Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro, prin sistemul securizat oferit de procesatorul de plăți Plationline.ro, sau plata online în rate folosind un card Star BT, BRD Finance, sau Alpha Bank.

Plata ÎN rate

Rate prin card de credit Star Banca Transilvania

Acum e mai ușor cumperi tot ce îți dorești cu cardul STAR de la Banca Transilvania.

Ți-ai ales produsul dorit? Cu cardul STAR poți plătești în 2 sau 3 RATE fără dobândă.

Sunt incluse în programul STAR Card cardurile de cumpărături: STAR Forte, STAR Forte pentru Medici, STAR Gold, Visa Gold BT-Rotary, STAR Platinum,Visa Infinite, Visa Business Gold Credit Card, Visa Business Silver Credit Card, BT Flying Blue Classic și BT Flying Blue Premium.

Dacă nu ai unul dintre cardurile din programul STAR aplică aici și plățile online devin mai simple ca oricând:

Rate fără dobândăperioadă de grație de până la 56 de zile → comision zero la toate cumpărăturile → plăți sigure pe internet.

Intră pe www.starbt.ro și află toate avantajele programului STAR.

0800 80 2273(CARD) Apel gratuit din orice rețea națională, fixă sau mobilă.

*8028 Apelabil din orice rețea națională, fixă și mobilă.


Rate prin card de credit BRD Finance

Programul de plată în rate fără dobândă este disponibil pentru cumpăraturi online pe site-ul bebetei.ro în 3 rate fără dobândă, la orice comandă.

Pentru asistență despre cardurile BRD Finance, numărul de contact este 021.301.48.30.


Rate prin card de credit Alpha Bank

Opțiunea de plată în rate cu 0% dobândă prin cardul tău de credit de la Alpha Bank (AlphaCard Visa Credit, AlphaCard Visa Gold și Alpha MasterCard Credit).

Acest serviciu oferit de Alpha Bank permite deținătorilor de carduri de credit în lei emise de bancă să beneficieze de o soluție de plată în rate flexibilă pentru bunurile/serviciile achiziționate cu cardurile de credit de la comercianții afiliați acestui serviciu.

Confortabil - Tot ce trebuie sa faci este sa selectezi numărul de rate în care dorești să rambursezi contravaloarea comenzii. Tranzacția se va efectua în numărul de rate ales de tine exact la momentul efectuării plății;

Convenabil - Pentru a beneficia de 0% dobândă, trebuie să plătești lunar rata aferentă, egală cu costul bunurilor împărțit la numărul de luni ales pentru plată. Daca sunt efectuate și alte tipuri de tranzacții, este necesară plata în întregime a sumei lunare datorate pentru a beneficia de dobânda 0%;

Flexibil - Poți alege plata în rate ori de cate ori dorești în limita liniei de credit aferentă cardului tău. Pe masură ce rambursezi ratele lunare, sumele rambursate devin din nou disponibile pe contul tău de card;

Accesibil - Ești liber să folosești oricând plata în rate în orice magazin partener; ai libertatea să alegi numarul de rate care ți se potrivește cel mai bine;

Transparent - Extrasul de cont de card emis lunar îți va arăta de fiecare data ce rată trebuie să plătesti pentru luna curentă și suma ratelor viitoare rămase de plătit.


Vă rugăm să vă asigurați că alegeți numărul de rate dorit! După introducerea numărului de card în pagina securizată de plată, site-ul atenționează acesta participă la programul de rate și apoi puteți alege plata integrală sau în rate! După finalizarea plății nu se mai pot aduce modificări cu privire la ratele alese. Procesul de comanda este detaliat în pagina Cum Comand.

Cum funcționează sistemul de plăȚi online

Procesul de plată este format din doi pași esențiali:

  • Introducerea datelor cardului: după revizuirea finală a comenzii din pasul 3 al formularului de comandă veți fi redirecționat către o pagină securizată unde trebuie să completați detaliile cardului dumneavoastră (fară spații între cifre). Apoi sunteți redirecționat pe pagina de autorizare prin sistemul 3DSecure.
  • Autorizarea plății prin sistemul 3DSecure*: Introduceți pe site parola 3DSecure (poate fi unică, sau trimisă de banca dvs. prin SMS în funcție de politicile acesteia) sau autorizați tranzacția din aplicația bancară conform informațiilor afișate pe ecran. Dacă autorizați tranzacția din aplicația bancară, va rugăm NU închideți pagina de comandă pentru ca tranzacția fie autorizată cu succes. Dacă folosiți un telefon și sunteți nevoit intrați în aplicația bancară pentru a autoriza plata, trebuie întoarceți imediat la pasul la care ați rămas pe siteul bebetei.ro, pentru ca plata fie finalizată.

*Recent băncile emitente de carduri MasterCard și Visa au activat standardul de plăți online "3D Secure 2". Pentru a putea efectua plăți online în siguranță, trebuie să activați cardurile dumneavoastră în noul sistem "3D Secure 2". Plationline.ro a creat o listă cu procedurile de activare 3D Secure 2 ale celor mai populare bănci emitente de carduri, pe care vă invităm să o accesați aici.

Sistemul de plată oferit de partenerul PlatiOnline.ro funcționează prin autorizare și încasare. În momentul în care ați plasat o comanda pe site-ul nostru, contravaloarea acesteia a fost blocată în contul dumneavoastră. Conform reglementărilor Visa și Mastercard în cazul comenzilor cu livrare la domiciliu sau în pachetomat/postă, încasarea sumei aferente comenzii se face în momentul în care expediem comanda către dumneavoastră (moment în care produsele părăsesc depozitul, existând o dovadă a predării acestora serviciului de curierat în vederea expedierii către client), banii fiind transferați din contul dumneavoastră în contul Bebetei.ro.

Pentru mai multe detalii și informații privind sistemul securizat de plată online, recomandăm accesați pagina partenerului nostru PlatiOnline.ro.

Comanda cu plata nefinalizată este înregistrată la secțiunea Comenzi din contul de client și rămâne valabilă pentru achitare 24 de ore. Plata se poate relua din istoricul comenzii, de la informații facturare. Dacă plata nu este finalizată în cele 24 de ore, comanda devine inactivă și trebuie adaugați din nou produsele în coș și reluati pașii de plasare.

Cum anulez comanda

Pentru anularea comenzilor achitate trebuie să înregistrați în contul de client o cerere de anulare.

Pentru înregistrarea acestei cereri, aveți disponibil în contul de client, la secțiunea Comenzi, în istoricul comenzii, butonul Anulează comanda. 

Comenzile cu plata nefinalizată expiră în 24 de ore de la înregistare și nu vor fi reactivate.

Informațiile detaliate despre anulare pot fi vizualizate si la secțiunea Întrebări Frecvente.

CONDIŢII GENERALE DE LIVRARE

Condiţiile generale de livrare pot fi vizualizate aici.

Livrarea în Uniunea EUROPEANĂ

Livrarea internațională este momentan indisponibilă.

Livrarea în românia

Bebetei.ro utilizează servicii de livrare la ușă, în pachetomat și la oficiile Poștei Române, prin parteneriatul cu Livrarionline.ro.

În funcţie de zona de livrare, durata medie de livrare și greutatea coletului, costurile transportului pentru toate comezile plasate prin intermediul site-ului nostru sunt:

Atenţie! Termenul de livrare oferit de firmele de curierat partenere se adaugă la termenul de procesare de 4 zile lucrătoare (strângerea și ambalarea produselor).

Zona

Serviciu*

Cost (TVA inclus)

Termenul de livrare

București

Ridicare din pachetomat **

7.14 lei

1 zi lucrătoare

Ridicare din pachetomat (amplasat în punctele de lucru Farmacia Tei)

0.00 lei

1 zi lucrătoare

Livrare la ușă ****

14.90 lei

între 1 și 2 zile lucrătoare

Național•

Livrare la ușă standard ****

17.90 lei

între 1 și 2 zile lucrătoare

Livrare la ușă **** localități îndepărtate ***

25.04 lei

între 1 și 2 zile lucrătoare

Ridicare din pachetomat **

 14.50 lei

între 1 și 2 zile lucrătoare

 

*Intervalul orar de livrare este 09:00 - 17:00 iar sâmbătă și duminică nu se livreaza.

**Comanda este livrată de curier în Pachetomatul ales, moment în care clientul primește un SMS/e-mail de notificare cu un cod unic de ridicare. Coletul poate fi ridicat imediat după primirea codului, termenul maxim de ridicare fiind de 3 zile de la primirea acestuia.

***Lista localităților îndepărtate poate fi consultată pe pagina Livrarionline.ro (Costul perceput pentru localitățile îndepărtate este de 7.14 lei TVA inclus și este adaugat la costul standard de livrare 17.90 lei TVA inclus), iar termenul de livrare standard (1-2 zile lucrătoare) poate fi prelungit în situații excepționale până la 3-5 zile lucrătoare.

****Preţul din tabel este cel standard, fiind actualizat în procesul de comandă, în funcție de greutatea și volumul produselor adăugate. Pretul total, format din produse si costul final al transportului este vizibil în procesul de comanda, înainte de a finaliza plata.

Termenul de procesare al comenzilor cu livrare în pachetomat sau la domiciliu este de 4 zile lucrătoare și include atât strângerea cât și ambalarea produselor.

AtențieÎn cazul livrărilor la nivel național, firma de curierat încearcă livrarea coletului de două ori, ulterior acestor încercări, dacă livrarea coletului nu a fost posibilă, clientul este înștiințat trebuie ridice coletul de la depozitul destinatar.

 •Nu putem efectua livrări în următoarele localități din județul Tulcea: C.A. Rosetti, Caraorman, Cardon, Ceatalchioi, Chilia Veche, Crișan, Gorgova, Tudor Vladimirescu, Ilganii de Jos, Ilganii de Sus, Letea, Maliuc, Mila 23, Ostrov Tataru, Pardina, Partizani, Patlageanca, Periprava, Plauru, Salceni, Sfantu Gheorghe, Sfistofca, Tatanir, Uzlina, Vulturu, iar pentru localitatea Sulina, timpul de livrare este de 5 zile.

rIDICAREA de la oficiile POȘTEI ROMÂNE postcollect

Prin parteneriatul cu Posta Panduri, clienții Bebetei.ro pot ridica produsele comandate de la Oficiile Poștale PostCollect. Locațiile disponibile, adresa și programul se regăsesc pe pagina partenerului nostru Postapanduri.ro iar pentru detaliile de contact ale oficiilor poștale rugam accesați pagina oficială a Poștei Române (selectați PostCollect).
  • Termenul de procesare (strângerea și ambalarea produselor) este de 4 zile lucrătoare;

  • Termenul de livrare (se adaugă la cel de procesare) este cuprins între 1 și 2 zile lucrătoare;

  • Costul pentru această metodă de livrare variază în funcție de oficiul destinatar și este afișat după alegerea acestuia (TVA inclus), în primul pas al formularului de comandă.

*Atenție, oficiile alese în formularul de comandă, nu pot fi modificate ulterior plasării comenzii. De asemenea, nu livrăm în toate oficiile disponibile la nivel național, locațiile partenere sunt cele deja disponibile pe site-ul nostru și pe pagina partenerului postapanduri.ro.

Poșta Română vă informează atunci când ajunge comanda dvs. la Oficiul ales, folosind datele introduse de dvs. la pasul doi al formulatului de comandă - METODA PLATA.

DISPOZIȚII FINALE

Produsele voluminoase nu pot fi livrate în pachetomat sau la Oficiile Poștei Române, astfel, în pagina produsului aveți menționate Optiunile de livrare acceptate pentru fiecare produs. De asemenea, pentru că suntem condiționați de volumetrie, se pot adauga în coș, maxim 20 de produse (la nr-ul total de produse se calculează inclusiv nr-ul de bucăți dintr-un anumit produs).

Atentie! Comenzile (ridicare/livrare) înregistrate pe site-ul bebetei.ro nu pot fi cumulate sau modificate (adăugare/eliminare produs, modificare metodă de livrare, date de facturare, etc.), iar clientul este informat de acest aspect pe parcursul formularului de comandă, atât în coșul de cumpărături cât și în pagina de revizuire a comenzii, înainte de a efectua plata. Vă recomandăm să verificați cu atenție conținutul coșului și datele introduse, înainte de a înregistra comanda.

Data ultimei actualizări: 12-Octombrie-2021