Transport și plată

Condiţii generale de livrare

1.1. BebeTei.ro utilizează servicii de livrare la ușă, la Pachetomat® și la Oficiile Poșta Româna PostCollect®, prin parteneriatul cu LivrariOnline.ro

1.2. Durata sau timpul estimat de livrare, conform tabelului anexat la punctul 3. Taxe de livrare, se adaugă la termenul de procesare al comenzii.
Termenul de procesare al unei comenzi este de 2 zile lucrătoare, conform punctului 4. Termene de procesare și livrare.

1.3. Traseul coletului poate fi urmărit atat prin click pe AWB-ul existent în contul de client, dar si introducând AWB-ul comenzii pe pagina LivrariOnline.ro la secţiunea Cautati AWB, click aici.

1.4. Condiţiile generale de livrare pot fi vizualizate aici.

2.1. Serviciul este momentan indisponibil.

3.1. Taxele de livrare pentru comenzile plasate prin intermediul site-ului BebeTei.ro sunt menționate în tabelul de mai jos si sunt valabile pentru comenzile cu o greutate maximă de 5 kg. Pentru comenzile ce depășesc 5 kg se aplică o taxă de 1.00 lei + TVA pentru fiecare extra kg. În funcție de greutatea estimată a comenzii, costul livrării se calculează automat în formularul de comandă.

* Lista localităților îndepărtate poate fi consultată pe pagina LivrariOnline.ro. În cazul acestor localități, timpul estimat de livrare poate fi prelungit în situații excepționale până la 3-5 zile lucrătoare.

3.2. Taxa de livrare este calculată înainte de a finaliza comanda, se adaugă la costul produselor și este inclusă în suma achitată online.

4.1. Termenul de procesare al comenzilor plasate pe site-ul BebeTei.ro, indiferent de modalitatea de livrare aleasă, este de maximum 2 zile lucrătoare și reprezintă atât colectarea cât și împachetarea produselor.

4.2. Durata sau timpul estimat de livrare, conform tabelului anexat la punctul 3, se adaugă la termenul de procesare al comenzii mentionat la punctul 4.1 

4.3. Durata sau timpul estimat de livrare, poate fi prelungit în situații excepționale, cum este cazul localităților îndepărtate a căror listă poate fi consultată pe pagina LivrariOnline.ro, până la 3-5 zile lucrătoare.

4.4. În cazul livrărilor la nivel național, firma de curierat încearcă livrarea coletului de două ori, ulterior acestor încercări, dacă livrarea coletului nu a fost posibilă, clientul este înștiințat că trebuie să ridice coletul de la depozitul destinatar.

4.5. Termenul de livrare poate fi marit, în cazuri excepționale, generate de evenimente independente de BebeTei.ro, sau de perioade aglomerate, sărbători, campanii Black Friday, etc.

5.1. BebeTei.ro nu poate efectua livrări în următoarele localități din județul Tulcea: C.A. Rosetti, Caraorman, Cardon, Ceatalchioi, Chilia Veche, Crișan, Gorgova, Tudor Vladimirescu, Ilganii de Jos, Ilganii de Sus, Letea, Maliuc, Mila 23, Ostrov Tataru, Pardina, Partizani, Patlageanca, Periprava, Plauru, Salceni, Sfantu Gheorghe, Sfistofca, Tatanir, Uzlina, Vulturu.

Pentru localitatea Sulina timpul de livrare este de 5 zile.

5.2. BebeTei.ro poate efectua livrări doar la Oficiile Poșta Româna PostCollect®, nu și la celelalte.

5.3. BebeTei.ro poate efectua livrări în localitățile disponibile în lista predefinită de localități, din cadrul formularului de comandă.

 

Modalităţi de livrare

6.1. Prin parteneriatul cu LivrariOnline.ro, livrările sunt efectuate prin firmele de curierat Bookurier și Cargus, în funcție de disponibilitate.

6.2. La nivel național, curierul încearcă livrarea coletului de două ori, ulterior acestor încercări, dacă livrarea coletului nu a fost posibilă, clientul este înștiințat că trebuie să ridice coletul de la depozitul destinatar.

7.1. Ridicarea din Pachetomat® este un serviciu oferit de PostaPanduri.ro, fondată în anul 2015, fiind cea mai mare rețea de Pachetomate®, cu peste 130 de locații, amplasate în marile orașe din țară.

7.2. Pachetomatul® este un dulap automatizat, din care clientul poate ridica personal coletul, cu ajutorul codului de ridicare primit prin SMS și/sau email, imediat după confirmarea depunerii coletului de către curier. 

7.3. Codul de ridicare este unic, iar termenul maxim de ridicare este de 3 zile de la primirea acestuia.

7.4. Harta locațiilor Pachetomatelor, ce conține indicații de orientare, temperatură și program, poate fi găsită atât pe site-ul nostru în pagina produsului cât și pe site-ul oficial al partenerilor noștri: Hartă locații.

7.5. BebeTei.ro își rezervă dreptul de a închide serviciul de Ridicare personală din Pachetomat, după cum consideră, atunci când nu poate asigura buna desfășurare a acestuia -  în cazuri excepționale, generate de perioade aglomerate, sărbători, campanii Black Friday, etc.

8.1. Clienții BebeTei.ro pot ridica produsele comandate de la Oficiile Poșta Română PostCollect®

8.2. Harta locațiilor poate fi găsită atât pe site-ul nostru în pagina produsului cât și pe site-ul oficial al partenerilor noștri: Hartă locații.

8.3. Poșta Română informează clientul atunci când coletul ajunge la oficiul destinatar, folosind datele introduse de client la pasul doi al formulatului de comandă - METODA PLATĂ.

8.4. Ridicarea se poate realiza conform termenilor și condițiilor Poștei Române.
Pentru mai multe detalii cu privire la Oficiile Poștale PostCollect® disponibile, adresă, orar dar și detaliile de contact ale acestora, click aici pentru a accesa site-ul oficial al acesteia.

9.1. Prin parteneriatul cu firma de curierat TEAM Courier, clienții BebeTei.ro care optează pentru livrarea la o adresă din București, au la dispoziție serviciul de livrare la ușa în aceeași zi, numit in continuare Livrare la ușă in acceași zi București - PANDURI EXPRESS.

9.2. Pentru a beneficia de serviciul Livrare la ușă in aceeași zi București, clienții BebeTei.ro trebuie aleagă din formularul de comandă metoda de livrare Livrare la ușa în aceeași zi București și finalizeze plata comenzii în intervalul 00:00 - 12:00. Comenzile a căror plată nu a fost finalizată în intervalul orar în care metoda de livrare a fost disponibilă, vor fi anulate automat la oprirea metodei de livrare. Totodată, metoda de livrare nu poate fi schimbată ulterior înregistrării unei comenzi.

9.3. Comenzile Livrare la ușă in aceeași zi București sunt supuse unui regim special de livrare, desfășurat în intervalul orar 14:00 - 19:00 printr-o singură încercare de livrare și nu pot fi redirecționate la o altă adresă.

9.4. Dacă livrarea nu poate fi efectuată din motive independente de BebeTei.ro, comanda va intra în procesul standard de livrare, în următoarea zi lucrătoare.

9.5. Dacă livrarea nu poate fi efectuată din culpa BebeTei.ro, comanda va intra în procesul standard de livrare, în următoarea zi lucrătoare, iar clientului îi va fi rambursată diferența dintre taxa de transport achitată pentru livrarea Livrare la ușă in aceeași zi București și serviciul de livrare standard, în București.

9.6. În mod obisnuit, serviciul Livrare la ușă in aceeași zi București va fi disponibil pe site, de luni până vineri, în intervalul 00:00 - 12:00. Totodată, BebeTei.ro își rezervă dreptul de a închide acest serviciu, după cum consideră, atunci când nu poate asigura buna desfășurare a acestuia -  în cazuri excepționale, generate de perioade aglomerate, sărbători, campanii Black Friday, etc. 

 

Modalități de plată

10.1. Comenzile plasate pe site-ul BebeTei.ro pot fi achitate doar prin plata online, folosind un card bancar Visa, Visa Electron, MasterCard sau Maestro, prin sistemul securizat oferit de PlatiOnline.ro, aceasta fiind încă din anul 2002 una dintre cele mai sigure și eficiente platforme de acceptare și procesare a plăților online din România.

10.2. Procesul de plată se realizează prin introducerea datelor cardului pe pagina securizată de plată, pas urmat de autorizarea tranzacției prin sistemul 3D Secure.

10.3. După revizuirea și salvarea comenzii, clientul este redirecționat pe o pagină securizată de plată, pentru a introduce detaliile cardului, iar dacă acestea au fost introduse corect, clientul este redirecționat pe pagina de autorizare a tranzacției prin sistemul 3D Secure.

10.4. Pentru autorizarea tranzacției prin sistemul 3D Secure clientul trebuie să folosească parola statică stabilită cu banca emitentă a cardului, sau să autorizeze tranzacția din aplicația bancară.
Atunci când autorizarea se efectuează prin aplicația bancară clientul nu trebuie să închidă pagina de comandă pentru ca tranzacția să fie autorizată cu succes, ci trebuie să revină imediat după confirmarea autorizării, la ultimul pas efectuat pe site-ul BebeTei.ro, pentru ca plata să fie inregistrată.

10.5. Din Ianuarie 2021 băncile emitente de carduri MasterCard și Visa au activat standardul de plăți online 3D Secure versiunea 2.
Pentru a putea efectua plăți online în siguranță, este necesară activarea cardurilor bancare în sistemul 3D Secure 2.
PlatiOnline.ro a creat o listă cu procedurile de activare 3D Secure 2 ale celor mai populare bănci emitente de carduri, pe care vă invităm să o accesați aici.

10.6. Sistemul de plată oferit de partenerul PlatiOnline.ro funcționează prin autorizare și încasare. În momentul în care clientul plasează o comandă pe site-ul BebeTei.ro, suma este doar blocată în contul asociat cardului utilizat.
Conform reglementărilor Visa și Mastercard în cazul comenzilor cu livrare, încasarea sumei aferente comenzii se face în momentul în care produsele sunt predate serviciului de curierat.

10.7. Mai multe detalii și informații privind sistemul securizat de plată online sunt disponibile pe pagina partenerului nostru PlatiOnline.ro.

10.8. Comanda cu plata nefinalizată este înregistrată la secțiunea Comenzi din contul de client și rămâne valabilă pentru achitare 24 de ore.
Dacă plata nu este finalizată în cele 24 de ore, comanda devine inactivă și nu mai poate fi reluat procesul de achitare.

11.1. Pentru plata online în rate sunt disponibile două programe de rate prin card de credit Star Banca Transilvania și Alpha Bank, iar plata se realizează prin sistemul securizat oferit de procesatorul de plăți PlatiOnline.ro

11.2. În completarea mecanismului de plată online prezentat mai sus, la punctul 11. Plata online, menționam că după introducerea numărului de card în pagina securizată de plată, cardul de rate este recunoscut automat de sistemul de plată, iar clientului îi este permisă alegerea numărului de rate dorit sau a plații integrale. Astfel, clientul trebuie să aleagă la acest pas numărul de rate dorit.
După finalizarea plății nu se mai pot aduce modificări cu privire la metoda de plată aleasă, integrală sau în rate, implicit numărul de rate nu poate fi schimbat.  

11.3. Rate prin card de credit Star Banca Transilvania:

Acum e mai ușor să cumperi tot ce îți dorești cu cardul STAR de la Banca Transilvania.

Ți-ai ales produsul dorit? Cu cardul STAR poți să plătești în 2 sau 3 RATE fără dobândă.

Sunt incluse în programul STAR Card cardurile de cumpărături: STAR Forte, STAR Forte pentru Medici, STAR Gold, Visa Gold BT-Rotary, STAR Platinum,Visa Infinite, Visa Business Gold Credit Card, Visa Business Silver Credit Card, BT Flying Blue Classic și BT Flying Blue Premium.

Dacă nu ai unul dintre cardurile din programul STAR aplică aici și plățile online devin mai simple ca oricând:

Rate fără dobândă → perioadă de grație de până la 56 de zile → comision zero la toate cumpărăturile → plăți sigure prin Internet.

Intră pe www.starbt.ro și află toate avantajele programului STAR.

0800802273 (CARD) Apel gratuit din orice rețea națională, fixă sau mobilă.

*8028 Apelabil din orice rețea națională, fixă și mobilă.

0264594337 Apelabil din orice rețea, inclusiv internațional.



11.4.  Rate prin card de credit Alpha Bank

Opțiunea de plată în 3 rate cu 0% dobândă prin cardul tău de credit de la Alpha Bank (AlphaCard Visa Credit, AlphaCard Visa Gold și Alpha MasterCard Credit).

Acest serviciu oferit de Alpha Bank permite deținătorilor de carduri de credit în lei emise de bancă să beneficieze de o soluție de plată în rate flexibilă pentru bunurile/serviciile achiziționate cu cardurile de credit de la comercianții afiliați acestui serviciu.

Confortabil - Tot ce trebuie sa faci este sa selectezi numărul de rate în care dorești să rambursezi contravaloarea comenzii. Tranzacția se va efectua în numărul de rate ales de tine exact la momentul efectuării plății;

Convenabil - Pentru a beneficia de 0% dobândă, trebuie să plătești lunar rata aferentă, egală cu costul bunurilor împărțit la numărul de luni ales pentru plată. Daca sunt efectuate și alte tipuri de tranzacții, este necesară plata în întregime a sumei lunare datorate pentru a beneficia de dobânda 0%;

Flexibil - Poți alege plata în rate ori de cate ori dorești în limita liniei de credit aferentă cardului tău. Pe masură ce rambursezi ratele lunare, sumele rambursate devin din nou disponibile pe contul tău de card;

Accesibil - Ești liber să folosești oricând plata în rate în orice magazin partener; ai libertatea să alegi numarul de rate care ți se potrivește cel mai bine;

Transparent - Extrasul de cont de card emis lunar îți va arăta de fiecare data ce rată trebuie să plătesti pentru luna curentă și suma ratelor viitoare rămase de plătit.

12.1. Clientul Bebe Tei.ro are posibiltatea de a salva datele cardului în contul de client, prin activarea Serviciului Token4Plăți, oferit de partenerul nostru, procesatorul de plată Plationline.ro.

12.2. Serviciul Token4Plăți îi oferă clientului o modalitate rapidă de plată online cu cardul, care constă în efectuarea plății printr-un click, fără a mai fi nevoie de introducerea detaliilor aferente cardului de plată la fiecare tranzacție.

12.3. Clientul BebeTei.ro poate salva datele mai multor carduri de plata pe care le detine și poate administra și/sau șterge aceste date, direct din contul de client BebeTei.ro, secțiunea CARDURILE MELE.

12.4. Serviciul Token4Plăți poate fi activat prin bifarea opțiunii “Token4Plăți” în momentul plății online a unei comenzi sau poate fi activat oricând, din contul de client, folosind opțiunea Adaugă card din secțiunea CARDURILE MELE.

12.5. În momentul activării Serviciului Token4Plăți , datelor cardului de plată salvat de către client li se vor atribui un Token care poate fi utilizat ulterior pentru efectuarea tranzacțiilor online doar pentru comenzile clientului*.

12.6. Token-ul este reprezentat de un număr criptat unic asociat cardului de plată. Astfel, atunci cand clientul optează pentru salvarea mai multor carduri de plată, va fi asociat câte un Token pentru fiecare card.

12.7. Datele cu caracter personal din baza de date de tokenizare sunt prelucrate în conformitate cu dispozițiile legislației aplicabile, iar prelucrarea în scopul necesar prestarii serviciilor de tokenizare stă în sarcina procesatorului de plată PlatiOnline.ro. Prin bifarea opțiunii “Token4Plăți” sau adăugând datele de card la secțiunea CARDURILE MELE, clientul confirmă că a fost anterior informat și a acceptat termenii și condițiile de utilizare a Serviciului Token4Plăți.

 

Informaţii generale

13.1. Pentru anularea comenzii achitate și neprocesate clientul are la dispoziție în istoricul comenzii din contul de client, butonul anulare comandă. În urma înregistrării acestei cereri suma se deblochează din contul clientului în 2-3 zile lucrătoare în funcție de banca emitentă a cardului.

13.2. Comanda nu mai poate fi anulată din momentul în care a fost procesată (statusul comenzii este vizibil în contul dumneavoastră). În această situație, dacă sunteți contactat de curier pentru o comandă cu livrare la domiciliu, puteți refuzați livrarea coletului sau nu efectuați ridicarea dacă aveți o comandă cu livrare la Oficiile Poșta Română PostCollect® sau Pachetomat®. Vă rugăm să ne confirmați, printr-un email cu titlul Anulare sau Refuz livrare la comenzi@bebetei.ro, faptul că nu veți accepta primirea coletului sau nu îl veți ridica, pentru a preîntâmpina cazurile în care firma de curierat nu procesează cererea de retur în timp util. Ulterior, produsele se vor întoarce în depozitul nostru, iar valoarea acestora va fi restituită în contul din care a fost efectuată plata. Procedura de restituire poate dura între 1-15 zile lucrătoare în funcție de banca emitentă a cardului (de regulă 3 zile lucrătoare).

14.1. Produsele voluminoase nu pot fi livrate la Pachetomat® sau la Oficiile Poșta Română PostCollect®.
În pagina produsului sunt menționate opțiunile de livrare disponibile pentru produsul respectiv.
Fiind condiționați de volumetrie, pentru aceaste metode de livrare (livrate la Pachetomat® sau la Oficiile Poșta Română PostCollect®) se pot adăuga în coș maxim 20 de produse.

14.2. Comenzile înregistrate pe site-ul BebeTei.ro nu pot fi cumulate sau modificate (adăugare / eliminare produs, modificare metodă de livrare, date de facturare, etc.), iar clientul este informat de acest aspect pe parcursul formularului de comandă, atât în coșul de cumpărături cât și în pagina de revizuire a comenzii, înainte de a efectua plata.

Data ultimei actualizări: 05-Decembrie-2023

Vezi Politica confidentialitate date personale