Regulament Eveniment Apivita

REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI
”CÂȘTIGĂ PREMII DIN STUP”

Perioada campaniei: 15.04.2025

 

SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL SI REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI

  • Campania promotionala ” CÂȘTIGĂ PREMII DIN STUP” (denumita in continuare “Campania”) este organizata de ND MEDHEALTH S.R.L. (“Organizatorul”), cu sediul in Bucuresti, Sector 2, B-dul Dimitrie Pompeiu nr. 9-9A, parter, Iride Business Park, inregistrata la Registrul Comertului sub nr J40/3045/2010, avand cod unic de inregistrare RO 26691490, cont bancar nr RO62 EGNA 1010 0000 0081 2129, deschis la VISTA (Marfin) BANK (ROMANIA) S.A. BUCURESTI – SUCURSALA PIPERA, tel. +40.721.298.338, email: nkotzias@ndmedhealth.ro, reprezentata legal prin Kotzias Nikolaos, in calitate de Administrator.
  • Participantii la Campanie sunt obligati sa respecte termenii si conditiile prezentului regulament oficial al Campaniei (“Regulamentul Oficial” sau “Regulamentul”), care este disponibil public si gratuit in Magazinul participant, magazinul Bebe Tei Plaza Romania Mall, sau poate fi pus la dispozitie pe baza unei solicitari scrise  in atentia Organizatorului, la sediul social mai sus indicat.
  • Organizatorul poate modifica orice aspect al prezentului Regulament Oficial, prin intocmirea unui act aditional, urmand a publica modificarile in aceeasi maniera ca prezentul Regulament, data publicarii fiind data intrarii in vigoare a modificarilor.

 

SECTIUNEA 2. LOCUL SI DURATA CAMPANIEI

  • Campania este organizata si se desfasoara exclusiv in magazinul Bebe Tei Plaza Romania Mall, Bucuresti, Romania, in conformitate cu prezentul Regulament, denumita in continuare “Magazinul participant”.
  • Campania se va desfasura in ziua de 15 APRILIE 2025, in intervalul orar 12.00-17.00 denumita in continuare “Perioada Campaniei”.

 

SECTIUNEA 3. PRODUSELE PARTICIPANTE (MARCI SI AMBALAJE PARTICIPANTE)

  • Produsele Participante la Campanie (in continuare “Produse Participante”) sunt toate produsele APIVITA comercializate in Magazinul participant.
  • Campania se desfasoara in limita stocului de Produse participante disponibil la raft spre comercializare in Magazinul Partener.

 

SECTIUNEA 4. DREPTUL DE PARTICIPARE

  • Pot participa la Campanie persoanele fizice cu varsta de peste 18 ani impliniti la data inceperii Campaniei, cu domiciliul sau resedinta, chiar temporara, in Romania, care indeplinesc conditiile prevazute la art. 5.1 (in continuare “Participantii”).
  • La aceasta Campanie nu au drept de participare urmatoarele persoane:
  1. prepusii (inclusiv, insa fara a se limita la angajati) Organizatorului;
  2. prepusii (inclusiv, insa fara a se limita la angajati) oricaror societati implicate in realizarea oricaror activitati legate de organizarea si desfasurarea Promotiei, colaboratori ai Organizatorului si/sau, daca e cazul, farmaciei participante;
  3. membrii familiilor prepusilor mentionati la punctele a) – b) de mai sus (insemnand copii, parinti, sot/sotie, frate/sora).

 

SECTIUNEA 5. MECANISMUL CAMPANIEI

  • Pentru a participa la Campanie, Participantii trebuie sa achizitioneze din Magazinul participant, in ziua de 15 aprilie 2025, orice Produs Participant in valoare minima de 50 lei (tva inclus) si sa se prezinte la Roata Cadourilor APIVITA cu documentul fiscal care dovedeste achizitia, în intervalul orar de desfășurare al campaniei.
  • Participantii care indeplinesc conditiile campaniei primesc garantat unul dintre premiile din campanie. Premiile se aloca pe loc, prin invartirea Rotii Cadourilor APIVITA, alcatuita din 5 segmente cu cate 1 segment pentru fiecare din cele 5 tipuri de premii ale campaniei, descrise in sectiunea 6 din Prezentul Regulament.
  • Dupa ce Participantul invarte Roata si primeste premiul, documentul fiscal va fi marcat de reprezentantul Organizatorului pentru a nu mai putea fi folosit pe Perioada Campaniei. Atunci cand cantitatea dintr-un tip de premiu se epuizeaza, acesta va fi scos din optiunile de pe Roata Cadourilor APIVITA prin acoperirea lui pe segmentele de Roata aferente, iar Participantii vor putea invarti Roata pentru a putea castiga unul din premiile ramase disponibile.
  • In contextul prezentei Campanii, notiunea de document fiscal reprezinta bonul fiscal emis la data efectuarii achizitiei prin care Participantul poate face dovada achizitiei de Produse Participante. Documentele fiscale trebuie sa fie emise de Magazinul participant si sa aiba o data de emitere in perioada de desfasurare a Campaniei, 15.04.2025.
  • Pentru fiecare document fiscal cu cel putin un Produs Participant pe care il prezinta conform valorii minime de 50 lei, un Participant are dreptul la o singura participare pe zi, prin invartirea Rotii Cadourilor APIVITA.
  • Pe langa Produsele Participante, este permis sa apara si alte produse pe documentul fiscal participant.

 

SECTIUNEA 6. PREMIILE SI VALOAREA ACESTORA. DESEMNAREA CASTIGATORILOR

6.1. Premiile oferite in cadrul acestei Campanii sunt prezentate in tabelul de mai jos:

 

Denumirea premiillor

Descrierea detaliata

Cantitate (buc)

Valoare unitara (lei), inclusiv TVA

Valoare totala (lei), inclusiv TVA

Premiul A

Pensula pentru aplicarea mastii de fata personalizata APIVITA

50

24

1,200

Premiul B

Prosop pentru plaja  personalizat APIVITA

50

42

2,100

Premiul C

Dispozitiv tip roller pentru ochi, personalizat APIVITA

50

32

1,600

Premiul D

APIVITA BEE RADIANT crema iluminatoare 15 ml

50

45

2,250

Premiul E

APIVITA MINI SET BEEVINE CREMA ZI 15 ML + CREMA NOAPTE 15 ml

50

110

5,500

TOTAL

 

250

 

12,650

 

  • Valoarea totala a celor 250 premii este de 12,650 cu TVA.
  • Premiile garantate sunt disponibile in limita stocului disponibil. Atunci cand un tip de premiu se epuizeaza, vor fi disponibile doar celelalte tipuri de premii.

 

  • Descrierea premiilor:
  1. Pensula pentru aplicarea mastii de fata personalizata APIVITA – pensula pentru pentru față ce faciliteaza aplicarea mastilor, cu mâner din lemn+aluminiu și peri artificiali, 19 cm lungime ;
  1. Prosop pentru plaja personalizat APIVITA – prosop de plaja din microfibra, inscriptionat Bee Sun Safe, confectionat din sticle de plastic reciclat ;
  1. Dispozitiv tip roller pentru ochi, personalizat APIVITA – roller pentru ochi, cu mâner din lemn+aluminiu și piatra de ametist, ce confera un masaj placut si relaxant in jurul ochilor, 17 cm lungime ;
  1. APIVITA BEE RADIANT crema iluminatoare 15 ml – crema iluminatoare cu extract de bujor alb, pentru preventia si atenuarea primelor semne de imbatranire (linii fine, riduri). Prezentare: recipient din sticla cu capac, 15 ml;
  1. APIVITA BEEVINE ELIXIR crema anti-imbatranire DE ZI 15 ml si DE NOAPTE 15 ml – crema de fata cu efect anti-imbatranire, ce imbina armonios proprietatile de intinerire ale colagenului vegetal cu efectele protectoare si regeneratoare ale propolisului si polifenolilor din vita de vie. Prezentare: recipient tub, 15 ml x 2.
    • Participantilor la Campanie nu le sunt impuse niciun fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare, cu exceptia cheltuielilor normale de desfasurare a Campaniei (costul de achizitionare a produselor participante la Campanie etc.).
    • Castigatorii premiilor oferite in cadrul acestei campanii nu au posibilitatea de a primi contravaloarea in bani a premiilor. Premiile din aceasta Campanie nu sunt transmisibille si nu pot fi inlocuite. In mod special, Organizatorul nu este responsabil pentru imposibilitatea revendicarii si a utilizarii premiilor. Premiile din imaginile folosite pe materialele de promovare a Campaniei sunt cu titlu de prezentare.
    • Organizatorul isi rezerva dreptul de a suspenda promotia si/sau suplimenta numarul premiilor oferite in cadrul Campaniei prin intocmirea unui act aditional la prezentul regulament, urmand ca astfel de modificari sa intre in vigoare de la data publicarii actului aditional ce contine aceste modificari.
    • Premiul acordat in cadrul prezentei Campanii poate fi revendicat si acordat doar pe loc, in Magazinul participant.
    • Daca pe Perioada Campaniei nu se inscrie/nu participa niciun Participant sau Participantul refuza Premiul, atunci premiile Campaniei raman la dispozitia Organizatorului.
    • Daca sunt identificate cazuri de fraudare ale Campaniei si/sau de deturnare a Campaniei si a castigurilor in interes strict personal in mod nelegal si/sau in defavoarea altor participanti, Organizatorul are dreptul de a solicita restituirea premiilor si de a solicita organelor competente deschiderea procedurilor de urmarire juridicara pentru recuperarea prejudiciilor cauzate.
    • Daca e cazul, premiile in produse acordate de catre Organizator in cadrul Campaniei beneficiaza de garantie comerciala doar conform conditiilor stabilite de catre comerciantul produselor acordate ca premiu si doar in termenul comunicat de comerciantul produselor, care incepe sa intre in vigoare de la data achizitiei respectivelor produse de catre Organizator sau de catre subcontractantii ori prepusii sai. Garantia de conformitate a produselor este prevazuta de legislatia incidenta.
    • Orice material comunicat de catre Participanti in cadrul prezentei Campanii, sub orice forma (video, audio, text), in orice mediu (online, offline) trebuie sa respecte conditiile prezentului Regulament, reglementarile legale si bunele moravuri, sa aiba un continut decent, licit, nediscriminatoriu si relevant pentru prezenta Campanie si sa nu incalce orice drepturi, inclusiv de autor si/sau de proprietate intelectuala, a unor terte parti. Participantul este in integralitate raspunzator pentru materialele comunicate si prejudiciile cauzate prin utilizarea si/sau diseminarea ilegala/in dauna unor terti a acestora, garanteaza ca detine drepturi depline si nelimitate vizand materialele participante. In cazuri contrare, Organizatorul, la libera sa alegere, poate dispune masuri de remediere necesare precum, fara a se limita la, eliminarea din Campanie si pana la solicitarea acoperirii prejudiciilor cauzate.

 

SECTIUNEA 7. RESPONSABILITATE/LIMITAREA RASPUNDERII

  • Organizatorul nu isi asuma nicio raspundere si nu va fi parte in litigiile referitoare la disputarea dreptului de proprietate asupra bonurilor/documentelor.
  • Organizatorul prezentei Campanii nu are nici o obligatie de a intretine corespondenta cu solicitantii unor revendicari de premii neconforme cu prezentul Regulament sau care apar dupa termenele prevazute in prezentul Regulament Oficial.
  • Organizatorul isi rezerva dreptul de a exclude definitiv orice Participant in Campanie care prin comportamentul fraudulos afecteaza bunul mers al Campaniei.
  • Prin inscrierea in Campanie, Participantul declara pe propria raspundere ca a luat la cunostinta si este de acord cu urmatoarele:
    1. Participantul este singurul raspunzator pentru orice declaratie neconforma cu realitatea;
    2. Participantul declara ca nu sufera de afectiuni fizice sau psihice care sa faca imposibila utilizarea premiului si ca este constient de conditiile normale de utilizare a premiilor si Participantul poate face uz de acestea fara a constitui o amenintare la adresa sanatatii si integritatii sale corporale, si/sau a celor din jur;
  • Organizatorul Campaniei:
  1. nu este raspunzator pentru deteriorarea, disparitia sau sustragerea premiilor dupa momentul predarii premiilor;
  2. este exonerat de catre Participanti de orice raspundere pentru toate prejudiciile suferite de catre acestia in legatura cu premiile ulterior momentului preluarii acestora, indiferent de natura acestor prejudicii, incluzand, dar fara a se limita la, vatamari corporale si/sau vatamari ale sanatatii, respectiv vatamari sau daune aduse patrimoniilor; acordul de vointa al acestora fiind dat prin simpla participare la prezenta Campanie.
  3. nu este raspunzator de eventualele prejudicii sau daune cauzate de catre Participanti unor terti in legatura cu premiile, indiferent de natura acestor prejudicii.

 

SECTIUNEA 9. TAXE SI IMPOZITE

  • Cu privire la premiile acordate, Organizatorul se obliga sa calculeze si sa vireze impozitul datorat (daca premiile oferite au valoarea individuala de peste 600 de lei) pentru veniturile obtinute de catre castigatori, in conformitate cu Legea 227/2015 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare. Orice obligatii de natura fiscala sau de alta natura in legatura cu premiile castigate sunt in sarcina exclusiva a castigatorilor, cu exceptia acelora care trebuie retinute la sursa conform prevederilor legale in vigoare, daca acestea vor fi datorate.
  • Participantilor la Campanie nu le sunt impuse niciun fel de cheltuieli indirecte suplimentare, cu exceptia cheltuielilor normale de desfasurare a Campaniei (cheltuieli legate de accesul la Internet in vederea consultarii Regulamentului Oficial, cheltuieli postale etc.).

 

SECTIUNEA 10. INCETAREA CAMPANIEI INAINTE DE TERMEN

  • Prezenta Campanie poate inceta inainte de termen numai in cazuri temeinic justificate, precum in caz de forta majora definit conform Sectiunii 12, sau al imposibilitatii Organizatorului, din motive independente de vointa sa, de a continua prezenta Campanie.
  • Incetarea Campaniei inainte de termen va fi facuta publica, prin aceeasi modalitati in care a fost facut public si prezentul Regulament Oficial.


SECTIUNEA 11. SESIZARI SI LITIGII

11.1. In vederea solutionarii sesizarilor de orice natura, participantii la Campanie pot adresa Organizatorului, in termen de maxim 15 zile calendaristice de la inchiderea Campaniei, o solicitare telefonica, la numarul de infoline 0721 298 338 sau o cerere scrisa prin e-mail la adresa de e-mail info@ndmedhealth.ro prin posta la adresa sediului social mentionat la punctul 1.1., cu indicarea numelui Campaniei.

11.2. Eventualele litigii aparute intre Organizator si participanti se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente.


SECTIUNEA 12. FORTA MAJORA

  • In scopul acestui Regulament Oficial, forta majora inseamna orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau prevazut de catre Organizator, a carui aparitie il pune pe acesta din urma in imposibilitatea de a-si indeplini obligatiile asumate prin prezentul Regulament Oficial.
  • Daca o situatie de forta majora impiedica sau intarzie total sau partial executarea Regulamentului Oficial si continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind indeplinirea obligatiilor sale pentru perioada in care aceasta indeplinire va fi impiedicata sau intarziata. Daca va invoca forta majora, Organizatorul este obligat sa comunice acest aspect Participantilor la in termen de 5 zile lucratoare de la aparitia cazului de forta majora, prin mijloace de comunicare disponibile.
  • In intelesul prezentului Regulament Oficial constituie cazuri de forta majora urmatoarele evenimente, dar fara a se limita la acestea:
  1. tentative de frauda a mecanismului Campaniei prin mijloace electronice sau alte mijloace;
  2. orice reglementare care poate aparea ulterior intrarii in vigoare a Regulamentului Oficial si care poate interzice sau modifica termenii acestuia.

Prezentul Regulament Oficial a fost redactat cu respectarea prevederilor Ordonantei de Guvern nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, modif., nefiind necesara autentificarea unui notar public.

Organizator,
ND MEDHEALTH S.R.L.

Prin Administrator
Nikolaos Kotzias

Vezi Politica confidentialitate date personale